[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is terug!!!
DE Schwarzenegger onder de rollen!!
De RT809-Celebration Cracker 1/2 is vanaf nu opnieuw verkrijgbaar bij Zena Vuurwerk!!

RT809.jpg

Het is eigenlijk 1+2, hij bestaat uit drie rollen dus.
De prijs is €80, er is de hele maand nog 25% korting met je lvc pas in Olen.

Laatst bewerkt:
Lol @ Arjan. Ik heb gister exact hetzelfde gestuurd naar Valerie.
Noem het dan 1+2 of 1/3.

Euro 60 lijkt me een zeer schappelijke prijs. Hopelijk is de kwaliteit en snelheid nu wel consistent.

de 100k is gister getest door mr tabako hij heeft een mooi constant tempo en een goede knal.
de lengte is 11meter en hij duurde ongeveer 45sec.

Dat is juist ideaal. Vroeger gingen de horsebrand rollen ook keihard en waren ook zo voorbij. Ik vind dit een goede verbetering.

eght aan twijfele dit jaar of nog rol neem .. verlede jaar weer sleghte gehad en wienig vertrouwen in nieuwe.. op filmpjes vind nieuwe ook niet eght lekker gaan

idd, vraag ik me af hoe de rollen nu zijn. van original firework.

welke van deze merk zijn er nog met 1 stuk ( dus geen losse stukken), en hoeveel kilo..

idd, vraag ik me af hoe de rollen nu zijn. van original firework.

welke van deze merk zijn er nog met 1 stuk ( dus geen losse stukken), en hoeveel kilo..

Dondee, wil je a.u.b. op je spelling letten?
In België worden er GEEN 100.000 klappers verkocht die uit 1 deel bestaan.
Door de rol in 3 delen te splitsen kunnen ze de maximale hoeveelheid kruit per deel toepassen. Vervolgens 'knoop' je de 3 delen aan elkaar, om er 1 grote 100.000 klapper van te maken.

Het aantal kilo's van een rol zegt weinig. Als er erg veel karton en klei wordt gebruikt, wordt de rol enorm zwaar terwijl deze niet per definitie harder knalt.

Ik vind het juist wel lekker, dat hij een goed tempo heeft. Daar trek je de aandacht mee!:)

Dit was nog een rol uit 2011, die gingen ook al vrij vlot, maar wat een geweld!
De tweede gaat een stuk minder, maar die was ook niet van Original. Het was overigens wel een vaste rol, zonder connector.

eght aan twijfele dit jaar of nog rol neem .. verlede jaar weer sleghte gehad en wienig vertrouwen in nieuwe.. op filmpjes vind nieuwe ook niet eght lekker gaan

Echt aan het twijfelen, verleden, slechte, weinig en nogmaals echt

Schrijf normaal of schrijf niks.

om er weer 1 rol van te maken word misschien wat lastig haha, maar je kunt ze vast koppelen en bijvoorbeeld in een andere doos doen! ik heb ook wel eens matten aan elkaar gekoppeld en netjes bij elkaar gedaan in een oude kerst pakket doos. zo hoef je niet moeilijk te doen in het donker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan