[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gaat niet op tegen een Horseband, dit jaar gekocht bij Knalgoed. De afgelopen jaren vaak de rol van Original gehad, maar was vaak wel wat mist mee. In 2010 had ik er 3 en die waren redelijk maar het tempo is dramatisch.

Helaas heb Original ervoor gekozen om een eigen merk in te voeren in plaats van de Horseband te verkopen.

Die uit 1 stuk mag niet meer verkocht worden nee, daarom heb je nu een rol van Original die wel in 1 doos zit, en op 1 rol zit, maar uit 3 stukken bestaat. Die leg je dan gewoon over elkaar heen en gaan met die banaan ;)

(Dacht dat dit allang bekend was?)

Laatst bewerkt:
Nee dat was het niet. Blijkbaar is het verboden om deze 3 delen in 1 doos te stoppen om door te lonten. Original Fireworks is nu in gesprek met instanties om te kijken hoe en wat mogelijk is, maar in de tussentijd meen ik gehoord te hebben dat deze (op papier) niet meer verkocht mochten worden.

Klopt Ruben. Importeurs (de branche) is in België op haar vingers getikt over het omzeilen van de richtlijnen met de "klikbare rollen". Omdat het niet hard verboden kan worden is "vriendelijk doch dringend" verzocht de rollen tot nader order niet te verkopen.

Zo'n vriendelijk doch dringend verzoek volg je als importeur wel op als je verder geen gedoe wilt krijgen met (her-)keuringen op andere artikelen. Afwachten dus.

Wat een gekkigheid joh. Waarom zou het dan niet meer mogen nu volgens hun? Omdat die mat die uit 3 stukken in 1 doos zit ook minder veilig zou zijn dan bijvoorbeeld een container vol met 50k klappers? Men draaft echt heel hard door he tegenwoordig.

Nee dat was het niet. Blijkbaar is het verboden om deze 3 delen in 1 doos te stoppen om door te lonten. Original Fireworks is nu in gesprek met instanties om te kijken hoe en wat mogelijk is, maar in de tussentijd meen ik gehoord te hebben dat deze (op papier) niet meer verkocht mochten worden.

Toevallig heb ik vandaag de reden gehoord, het is niet toegestaan om zo'n connector te verkopen puur om het feit dat het niet mogelijk is deze delen in de doos los te verkopen als enkele ratelmat omdat dan de doos moet worden open gemaakt wat natuurlijk niet de bedoeling is. Dus worden de rollen tot nader order niet meer verkocht.

Dus dan krijgen we straks enkel 100k rollen die uit 4 delen bestaan, met 4 eindbommen? meeh. Jammer hoor.

Ik heb Henri vandaag gesproken en gevraagd wat de verkoopprijs wordt en kreeg als antwoord, dat deze nieuwe 100k 80 euro gaat kosten.

Ik heb Henri vandaag gesproken en gevraagd wat de verkoopprijs wordt en kreeg als antwoord, dat deze nieuwe 100k 80 euro gaat kosten.

Volgens Gys van de Bunker gaat deze rol 75 euro kosten, maar het lijkt me sterk dat ze in Baarle en Olen met verschillende prijzen gaan werken. We houden jullie hier op de hoogte wat de uiteindelijke prijs gaat worden.

Oke dus het zit nu op een lap in de doos? Niet meer in een rol? Wat is het verschil dan? Want het lijkt wel of de doos waar het nu op een lap zit meer knallers bevat. Zijn de knallen dan ook zachter te noemen? Ziet er verder wel leuk uit maar heeft niet meer de oude vertrouwde look ofzo...

Is er verder nog wat veranderd aan de kruid inhoud ? de eindbom is die het zelfde?
Wat is er precies veranderd behalve dat de rol niet meer opgerold is.. lijkt mij stug dat alleen die regel aangepast moest worden, wel of geen rol...
Ik was trouwens net op tijd dit jaar met de gewone rolletjes, dan heb ik zoieso 5 toppers :D

523602_549094988450067_77429014_n.jpg

Hopsakee en voilaaaa!!! De RT809!De vernieuwde 100.000 klapper die word geimporteerd door Original Fireworks. Choeêt staat bekend om goede afwerking en dito knal en tempo.(filmpje volgt spoedig)Deze mat heeft een voordeel dat je hem niet hoeft af te rollen,maar gewoon doos openen en je wandeld met het begin van de rol weg en hij ontvouwd zich.Simple as that!

Volgens de Facebook van Original Fireworks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan