Oproep voor in een PyroMagazine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zijn ze er erg vroeg mee begonnen. Het lijkt me leuk als het er komt en zal het dan ook vast wel aanschaffen om te kijken wat het is. Hoppelijk wordt het ook daad werkelijk een leuk magazine en zijn we van het gezeur af van mensen die steeds zitten te klagen dat het geen kans van slagen heeft.
Maargoed deze mensen zijn vast ook weer de eerste die strak weer iets anders verzinnen om ergens over te klagen helaas.

Dan zijn ze er erg vroeg mee begonnen. Het lijkt me leuk als het er komt en zal het dan ook vast wel aanschaffen om te kijken wat het is. Hoppelijk wordt het ook daad werkelijk een leuk magazine en zijn we van het gezeur af van mensen die steeds zitten te klagen dat het geen kans van slagen heeft.
Maargoed deze mensen zijn vast ook weer de eerste die strak weer iets anders verzinnen om ergens over te klagen helaas.

Er zijn inderdaad altijd mensen die wat te klagen hebben. En dat zijn vaak ook toevallig de mensen die het eerst met een hun grote (piep:p) der bij zijn :frusty::bonk:

maar goed, laten we maar weer ontopic gaan

Vergeet niet dat de topic starter het zichzelf op deze manier niet makkelijk maakt. En mensen hebben nou eenmaal verschillende meningen, dat moet ook gerespecteerd worden en niet meteen negatief worden opgevat.

Ik wacht rustig af en ben nog steeds benieuwd wat er komen gaat en hoop natuurlijk op een dik magazine voor de freaks!

Is er nu al wat meer bekend? Ik ben nog steeds erg nieuwschierig. :) Weet iemand of er achter de schermen nog wat gebeurt?

Ik denk het niet, Denniszenahyve was voor het laatst online op 15 februari.
Denk dat het meer de kriebels van oud en nieuw waren dan dat het echt serieus is geweest.
Maar ik kan het fout hebben.

Het was een mooi luchtballonetje... maar het werd al snel lek geprikt. Maar ja een 17 jarige die zo iets groots van de grond af wil tillen.. nah. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat een uitgever zich wil (ver)branden aan onderwerpen zoals het bespreken van illegaal vuurwerk in een magazine.

Ik denk het niet, Denniszenahyve was voor het laatst online op 15 februari.
Denk dat het meer de kriebels van oud en nieuw waren dan dat het echt serieus is geweest.
Maar ik kan het fout hebben.

Dit zijn ook mijn gedachten, waarschijnlijk is hij er toch achter gekomen dat er veel meer werk in gaat zitten dan gedacht. Maar ik hoop nog stiekem dat hij het tegendeel gaan bewijzen:D

Gooi dit topic toch opslot, dit heeft weinig nut zo. En dan weer opengooien als er daad werkelijk wat van is geworden.

Gooi dit topic toch opslot, dit heeft weinig nut zo. En dan weer opengooien als er daad werkelijk wat van is geworden.

Fred heeft gelijk. Nu krijg je alleen nog maar negatieve reacties over hoe dom en onverstandig en blablabla Dennis was. Daarmee verziek je alleen maar de sfeer en breek je dennis' vuurwerk-hart.

Dit topic gaat op slot.
Mocht er nog iets veranderen gaat het topic gewoon weer open.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan