Oproep voor in een PyroMagazine

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Dennis,

Ik vind dat je een geweldig idee hebt, ook al denk ik dat de markt voor jouw magazine te klein is, mijn pre-order heb je iig al.

Ik zou het zelf als volgt aanpakken:

Probeer elk blad in bepaalde onderwerpen te verdelen:

- Producten Consumentenvuurwerk:
- Knal
- Compacts
- Vuurpijlen
- Producten Proffesioneelvuurwerk(waarbij je van te voren definieerd wat je onder proffesioneelvuurwerk vind vallen, evenals met consumentenvuurwerk):
Zelfde als Consumentenvuurwerk

- Speciale Producten uit de pyrotechniek(Denk aan girandola's, zuid-Amerikaanse kinetische-energie-knallers etc.)

- Vuurwerk in het land...

- Geschiedenis van het vuurwerk. (bijv. per land)

- De Wetenschap achter vuurwerk (Vuurwerkproducten beschreven vanuit het Scheikundige/Natuurkundige oogpunt)

- Zelfmaak (Onschuldige experimenten of echte bommen)

- Professionals aan het woord: (Bijv. het TNO, Scheikundigen, Importeurs, Pyrotechniesie, bekende forumleden;))

- Extra Rubriek met bijv. vragen van lezers of interessante handleidingen voor de gewone consument zodat zij zich goed kunnen beschermen tegenover die meekijkflikkers van de politie, tips en trucs. Of bijv. een rubriek waarbij wordt uitgelegd hoe je lont kan verlengen, mortierrekken kan maken, wat bijv. hier al op het forum wordt uitgelegd.

Misschien zitten er wel luttele ideeën bij, veel succes!

-

zou AUB niemand meer commentaar op de tekst willen geven. Ik weet dat ik af en toe een spellings foutje maak. Maar niet in het magazine ik heb het druk en daarom typ ik op fora's onrustig. Maar niet in mn magazine!

Dank u
Hierna zal ik er niet weer over beginnen, maar het gaat echt niet om 'af en toe' een spelfoutje ("spellings foutje"???). Dan had ik er geen opmerking over gemaakt, maar het klopt grammaticaal gewoon van geen kant. Mocht je het magazine naar een goed niveau willen brengen, dan is foutloos taalgebruik echt een pré. Ik merk dat je je aangevallen voelt door dit soort kritiek, maar het is zeker niet als afkraken bedoeld, het is slechts om aan te geven waar een (groot) aandachtspunt voor je blad ligt :wink:

Ik denk dat dit niet meer van de grond komt. Ik heb wel begrepen dat ie op Hyves nogal eens nieuwe Hyves paginas opent en al zn contacten\vrienden daar mee onder spamt hehehe.

Ik denk dat dit niet meer van de grond komt. Ik heb wel begrepen dat ie op Hyves nogal eens nieuwe Hyves paginas opent en al zn contacten\vrienden daar mee onder spamt hehehe.

Nogal ja :p een paar keer per dag. Met allerlei rare koopjes. Niet echt iets wat met het magazine te maken heeft :bonk:

Had vanaf de eerste minuut al het idee, dat hij weinig verstand van zaken had. En dat dit nooit serieus van de grond kon komen.

Mocht het toch wat worden, dan neem ik uiteraard al mijn woorden terug

Ookal vind ik dit een super idee, en zou het helemaal geweldig zijn als dit van de grond kwam.
Op avp stond hij bekend als iemand die net kwam kijken, en iets poste voordat hij ook maar gelezen had.
Oftewel, hoe wil hij dit voor mekaar krijgen zonder enige hulp.
Ook ik neem mijn woorden terug, als zal blijken dat dit magazine er daarwerkelijk komt :)

PS.
Een leuk idee voor de ervaren freaks dit :wink:

Het is inmiddels bijna april, maar ik heb het eerste deel nog niet voorbij zien komen. :) Weet iemand of het magazine uberhaupt nog doorgaat?

Het is inmiddels bijna april, maar ik heb het eerste deel nog niet voorbij zien komen. :) Weet iemand of het magazine uberhaupt nog doorgaat?

Een 2 weken geleden heb ik Dennis nog even gesproken. Ze hebben wat vertraging en waren toen bezig met de vormgeving van het blad. In hoeverre het blad nu gevorderd is, weet ik dus ook niet. Hij heeft me wel gegarandeerd dat het magazine zal gaan komen, alleen later dan gepland. Afwachten dus maar :wink:

Volgens mij hebben ze niet echt het idee wat zoiets kost en hoeveel tijd het kost. En magazine maak je niet zomaar daar heb je heel kennis van zaken voor nodig .

Volgens mij hebben ze niet echt het idee wat zoiets kost en hoeveel tijd het kost. En magazine maak je niet zomaar daar heb je heel kennis van zaken voor nodig .

Hij heeft allang geinformeerd naar de kosten en dergelijke. Dus daar zal die wel over nagedacht hebben alvorens te beginnen met een magazine :bonk:

weet iemand of er al een preview beschikbaar is? (desnoods een screenshot van indesign/quarkexpress of wat dan ook:p)

Ik heb hem bijna een week geleden een mail gestuurd. Nog steeds geen reactie van hem.
Hij daalt wel in geloofwaardigheid...hij stond al niet hoog aangeschreven bij mij, maar hij daalt in rap tempo...

Hier zouden juist updates moeten staan, hier komen de potentiële klanten.
Of in elk geval vragen beantwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan