Torrr
VWC lid
... Had mooi geweest als er hier spellingscontrole opzat ..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
... Had mooi geweest als er hier spellingscontrole opzat ..
Dit heb ik met mijn online vuurwerkmagazine (PyroPlaza) ook overwogen, maar nadat ik een aantal offertes heb aangevraagd heb ik van het idee afgezien.
Als je het betaalbaar wilt houden moet je grote hoeveelheden afnemen, denk aan 500 - 1000 tijdschriften per keer, en die raak je waarschijnlijk nooit kwijt. Als je er minder dan 500 wilt nemen betaal je qua inkoop bijna 12 euro PER tijdschrift! Stel dat je hier nog z'n 4 euro winst op wil maken kun je ze dus aanbieden voor 15 euro! Iets dat veel mensen tever zal gaan voor 1 tijdschriftje van 24 a4tjes dik.
check je spam folder eens.
Wees maar niet bangDennis heeft alles keurig op een rijtje staan.
Er loopt (hopelijk) een goede eindredacteur rond, of in ieder geval iemand die de teksten grondig controleert? Met alle respect hoor, maar als de teksten in het magazine van dezelfde kwaliteit zijn als de postings hier, dan komt dat de leesbaarheid van je blad niet ten goede. Dit bedoel ik niet ***lig, maar correct taalgebruik is echt noodzakelijk voor een tijdschrift.En die vraag over spellingscontrole van verscheidene onder ons vind ik helemaal niet verkeerd
zou AUB niemand meer commentaar op de tekst willen geven. Ik weet dat ik af en toe een spellings foutje maak. Maar niet in het magazine ik heb het druk en daarom typ ik op fora's onrustig. Maar niet in mn magazine!
Dank u
Wat zou het kunnen kosten.
Wij willen het rond de €5,50 / €6,50
Hebben voor elk blad
Word het opgestuurd?
Het wordt opgestuurd en word niet verkocht in boekenhandels of andere winkels.
De prijs zit al bij de prijs van het magazine zelf.
Met hoeveel mensen werken we hieraan?
We werken er inmiddels met 11 zeer professionele mensen aan die weten wat ze doen. Waarvan 7 Mediavormgeving Niveau 4.
Wij zoeken nog 2 reporters. Zij worden hiervoor betaald! En niet zon klein beetje ook! Natuurlijk moet jij wel goed je werk doen!
Word het inmiddels al verkocht?
Nee, nog niet we willen het binnen anderhalve maand beginnen met de verkoop. Verder informatie volgt.
http://www.freakpyromaniacs.com/for...magazine-(-NL-Talig-)-PyroMagazine&highlight=Wij hebben inmiddels al 112 pagina's hellemaal gevuld en we kunnen er zeker voor wat we nog aan nieuws hebben nog 30 x een ander magazine bij laten drukken. Wij hebben genoeg info. + we hebben 2 landen met 2 verschillend vuurwerk assortiment.
Inmiddels hebben we ook gesproken met de drukkerij en voor erg goedkope kosten kunnen wij heel veel laten drukken.
Wij laten ook een website bouwen waar mensen zich kunnen registreren en waar ze het magazine kunnen bestellen.
kben benieuwdidd leuk om eens per kwartaal even wakker geschud te worden met feitjes, nieuwtjes en mooie foto's.
Zijn er meer tijdschriften op het vlak van pyrotechniek? kan iemand iets aanbevelen?
wat Dennis o.a. postte op FPM:
en verderop:
http://www.freakpyromaniacs.com/for...magazine-(-NL-Talig-)-PyroMagazine&highlight=
Hey,
Heel erg bedankt, maar mijn belangrijkste vraag was deze:
1. Je onderhoud ook de zena hyves, heeft original olen / zena baarle een vinger in de pap? De hyves is ooit door mij zelf opgezet. Maar daar heeft zena en original. Geen vinger in de pap zoals jij het zegt.
2. en nog een hele belangrijke vraag..
Op welke punten wil je gaan uitblinken, waarom zal ik jou blad moeten lezen?
Ik wil vooral met reports. en foto's. Knal uitblinken. goeie scherpe kwaliteit foto's! Staat op vraag 1 beantwoord.
(En dan in achtnemend dat iedereen op internet gratis filmpjes, fotos, showverslagen kan lezen en zien van top kwaliteit...Neem als voorbeeld pyroworld. Product info is ook up to date @ fora en als er nieuws is hebben mensen er in een mum van tijd weet van.)Als ik mensen tekort heb en dus te weinig nieuwe verse info binnenkrijg neem ik wel iemand aan. In dit geval zoek ik niemand.
gr