Oproep voor in een PyroMagazine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou je wel nog wat over voor latere edities?! Anders knal je al na 1 of 2 edities uit mekaar!

Er wordt toch wel spellingscontrole gedaan voor het ter perse gaan hè... :sad:

Allereerst veel succes gewenst.

Was ook mijn eerste gedachte; superdik intronummer en daarna is het op?
Je kunt beter spreiden lijkt mij.

Toch heb ik mijn twijfels of dit iets gaat worden; een aantal jaren geleden was er een nederlands/europees tijdschrift EPAN, deze is na 12 edities ook gestopt.

In deze tijd lijkt het papieren medium ingehaald te worden door het digitale; kranten krijgen lagere oplages en mensen doen hun boeken de deur uit omdat een hoop ook op het web terug te vinden is.

Ik lees nog wel boeken en tijdschriften dus mijn zegen heb je!

Spellingscontrole? natuurlijk dat hoef je je denk ik zowiezo niet te vragen lijkt mij.

En er is genoeg vuurwerk op de wereld om over te praten genoeg shows en zat vuuwerk winkels!

Dit zal door blijven gaan dit magazine. En dus graag geen vergelijkingen met een ander magazine. Want dat natuurlijk nergens over als je dit magazine niet eens kent.

Ik werk er met 11 mensen aan. 11 zeer profesionele mensen die weten wat ze doen en waarvoor ze doen. Nadat ze ook flink worden betaald door mij.

Verder zoek ik nog 2 reporters die niet dingen kopieren maar het zelf maken als hier om gevraagd word. Deze personen zullen flink betaald worden.

Contact met me opnemen stuur maar een mailtje waarom ik jou zou moeten aanemen.

[email protected]

Jack (Red Baron) maakt prachtige beelden en schrijft leuke stukken, dus als je die kan strikken dan heb je daar zeker een goede aan.
Wellicht dat je op zo'n manier met hem kan samenwerken dat hij eens per jaar een DVD verzorgt die in het blad wordt bijgesloten.
Zomaar wat ideëen uiteraard, de rest is tussen jullie zelf onderling.

Wat misschien ook een idee is, is het blad tweetalig te maken (Nederlands - Engels).
Je creëert dan een veel groter afzetgebied en des te meer exemplaren je kunt verkopen des te goedkoper de productie ervan wordt.

Zie eigenlijk nog niets staan over een ondersteunende website, waarmee je eventueel klanten kunt lokken door wat voorproefjes te plaatsen.

VWR zal 1 van de ondersteunde websites zijn waar alles over Pyro Magazine te zien zal zijn. We proberen het samenwerkingscontract binnen 1 week te hebben afgerond!

Lijkt me beter om voor zoiets een eigen website op te zetten.
Zie niet echt het nut ervan in, dit bij een andere site onder te brengen.

Jack (Red Baron) maakt prachtige beelden en schrijft leuke stukken, dus als je die kan strikken dan heb je daar zeker een goede aan.
Wellicht dat je op zo'n manier met hem kan samenwerken dat hij eens per jaar een DVD verzorgt die in het blad wordt bijgesloten.
Zomaar wat ideëen uiteraard, de rest is tussen jullie zelf onderling.

Wat heb jij goede ideeën Frans :)

We hebben al mail contact gehad inmiddels. :wink:

Nog wat ideeën.

Strik ff iemand die naar Fallas gaat en je hebt al een leuk artikel.
Iets van een vuurwerk foto contest zal ook wel leuk zijn, wie de mooiste foto heeft van de week/maand /kwartaal/jaar.
Een mogelijkheid om eigen stukken in te sturen. Bijvoorbeeld een verslag over een show/ festival met eventueel foto's

Leuk initiatief, kan niet wachten op de eerste editie. Mijn zege heb je

greetz

Doet me deugd om te zien dat je er werk van maakt. Wees niet te enthousiast meteen; doe eerst gedegen onderzoek voordat je overhaast een eerste editie uitbrengt, en je eigen glazen ingooit. Maar ik denk dat je er serieus mee bezig bent, en dat is al een belangrijke stap. Probeer misschien eens een soort bedrijfsplan te maken. Een plan van aanpak. Verdeel wat taken, en zet mensen aan het werk. Misschien is het een streven om bijv. in oktober/november de eerste editie uit te laten komen? Dan leeft het onderwerp veel meer. Dan kun je direct in december een tweede editie uit laten komen.

Laatst bewerkt:
Doet me deugd om te zien dat je er werk van maakt. Wees niet te enthousiast meteen; doe eerst gedegen onderzoek voordat je overhaast een eerste editie uitbrengt, en je eigen glazen ingooit. Maar ik denk dat je er serieus mee bezig bent, en dat is al een belangrijke stap. Probeer misschien eens een soort bedrijfsplan te maken. Een plan van aanpak. Verdeel wat taken, en zet mensen aan het werk. Misschien is het een streven om bijv. in oktober/november de eerste editie uit te laten komen? Dan leeft het onderwerp veel meer. Dan kun je direct in december een tweede editie uit laten komen.

Onderzoek heb ik al gedaan.
Ik gooi niet mijn eigen glazen in aangezien ik weet waar ik het over heb.
Bedrijfs plan heb ik al.
Om pas in oktober november? Sorrie maar nee ik wil februari/maart het gehele magazine klaar hebben.
Verdeel wat taken? Ik heb 11 mensen die voor me werken. ( voor het magazine werken )

Uiteindelijk leuk hoor dat je al die dingen zegt en dat je mij wilt helpen. Maar ik heb ervaring genoeg om dit goed op te zetten.

Groet, Dennis

Ola.

Je steekt je nek uit, kijk je uit dat die niet word afgehakt wanneer je blad binnenkort een flop blijkt te zijn?!

Darksoul geeft goede tips, maar blijkbaar weet jij het allemaal al, ik ben dus extra benieuwd naar je blad.

Groetjes,

200mm.

nu heb ik zelf al een mailtje terug gestuurd.. maar een reactie heb ik tot nu toe nog niet mogen ontvangen. Ik ga er dan maar vanuit dat men geen prijs stelt op een bijdrage van me?

Een gemiste kans van ze, red baron.

Ik vraag me af waar ze mooie fotos vandaan willen halen.

gr
200mm

Ik denk dat dennis je mailtje nog niet gezien heeft hoor jack. Ik weet niet of je eisen stelt en/of hoe die zijn. Maar ik denk dat het wel goed komt ;)

nu heb ik zelf al een mailtje terug gestuurd.. maar een reactie heb ik tot nu toe nog niet mogen ontvangen. Ik ga er dan maar vanuit dat men geen prijs stelt op een bijdrage van me?

Alles komt er in te staan wat positief is en niet mensen die tegen vuurwerk zijn of andere dingen die met dat te maken hebben.

Ik hoop wel dat er stukken leesvoer in komen te staan van mensen die tegen vuurwerk zijn, en dat je zelf met hele goede feiten komt zodat hun oordeel over vuurwerk geen poot meer heeft om te staan en het zo formuleren dat hun beweringen gewoon te ver gezocht zijn.

En die vraag over spellingscontrole van verscheidene onder ons vind ik helemaal niet verkeerd als ik af en toe jouw Nederlands lees :D

Ik hoop wel dat er stukken leesvoer in komen te staan van mensen die tegen vuurwerk zijn, en dat je zelf met hele goede feiten komt zodat hun oordeel over vuurwerk geen poot meer heeft om te staan en het zo formuleren dat hun beweringen gewoon te ver gezocht zijn.

En die vraag over spellingscontrole van verscheidene onder ons vind ik helemaal niet verkeerd als ik af en toe jouw Nederlands lees :D

... Had mooi geweest als er hier spellingscontrole opzat ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan