Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eigenlijk op een punt gekomen dat ik dit maar langzaamaan ga loslaten. Steeds meer laat ik bepaalde spullen/principes enzv los. Ook zie ik dit niet als een zwakte maar juist als een les.
Vuurwerk is leuk, maar zelfs het volgen van alle acties op verschillende sites en het gezeik in je hoofd wat je krijgt als je ( die ene pot met korting mist ) is het voor mij niet meer waard.
Veel online komen doe ik niet meer omdat het allemaal zo negatief is de laatste tijd.. misschien wel de realiteit maar zelf ben ik er helemaal klaar mee.
Ik zie wel hoe groot me lijstje word dit jaar, en of ik nog wel geld ervoor ga sparen...
Vechten kan je proberen.. maar liever niet vechten en rust in me hoofd. Dan vechten en mezelf druk maken dag in dag uit.. pfffff.
Wens iedereen veel succes !
wanneer is er meer over bekend ?
Bedankt Fred voor jouw inzet en deze samenvatting. In de kern lees ik positieve dingen!! Uiteraard ook dank aan Evelien, Mike en Witbaard!!
Ook hier bleek weer dat GroenLinks geen toegevoegde waarde heeft, hij haalde enkel aan dat ie vroeger PVC buisjes vulde met sterretjes (zelfmaak), maar nu weet hoe giftig dat is; laten we vuurwerk dus verbieden.![]()