OPROEP: kom 21 mei naar Hilversum!!

Het is toch niet te geloven hoe willekeurig en met wat voor eigen agenda deze mensen in de raad zitten.
Ik kan daar niet echt meer bij. Het is niet meer in het belang van de mensen, maar in hun eigen belang.
Ik houd daar niet van.
greetzz

Het is toch niet te geloven hoe willekeurig en met wat voor eigen agenda deze mensen in de raad zitten.
Ik kan daar niet echt meer bij. Het is niet meer in het belang van de mensen, maar in hun eigen belang.
Ik houd daar niet van.
greetzz

Het meest storende is nog wel als ze ongeïnteresseerd gaan zitten doen en dat voor een burgemeester niet te geloven.Je krijgt haast het idee dat ze alleen maar luisteren naar wat ze willen horen.

Ik ben zelf best bereid te luisteren en hard mee te denken naar/met mensen die zich echt ergens voor in willen zetten. Dus als die beste man echt de veiligheid op het oog had dan zou ik heel hard meedenken en ook concessies willen doen. MAar als zo'n beste man gewoon niet geïnteresseerd is dan ben ik er snel klaar mee. Hij snijdt zichzelf in de vingers.
Ik was er natuurlijk niet bij, maar het zou mij wel storen eigenlijk.
greetz

Ik ben zelf best bereid te luisteren en hard mee te denken naar/met mensen die zich echt ergens voor in willen zetten. Dus als die beste man echt de veiligheid op het oog had dan zou ik heel hard meedenken en ook concessies willen doen. MAar als zo'n beste man gewoon niet geïnteresseerd is dan ben ik er snel klaar mee. Hij snijdt zichzelf in de vingers.
Ik was er natuurlijk niet bij, maar het zou mij wel storen eigenlijk.
greetz

Denk dat de meeste zich wel willen inzetten voor de problemen die er zijn,maar als je een houding aanneemt van het zal wel tja dan houdt het snel op inderdaad.Bij Broertjes en Arno Bonte is er gewoon geen tussenweg...hun willen een verbod hoe dan ook.Als er een paar concessies moeten worden gedaan en dan het eeuwige gezeur over is zou ik daar geen problemen mee hebben..alleen dat is het hem juist het is nooit genoeg/goed bij die figuren.

Hoe de houding van deze persoon is, wil al heel wat zeggen over hoe het er af en toe in de politiek aan toe gaat en dat van onze belastinggeld.

Mike en de andere sprekers super gedaan om daar iets te laten horen en zo een andere kant van het verhaal te laten horen welke haast nooit de de media worden genoemd omdat er weinig sensatie aan zit.
Ik hoop van harte dat de partijen daar er nog eens goed naar gaan kijken en zelf ook tot realistische conclusies komen en het echte probleem aanpakken.

Top mannen die een passie voor vuurwerk hebben. Respect. Het is natuurlijk wel afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen. Maar ik ben positief. Broertjes reageer zoals onze leden gisteren hebben gedaan. In plaats van je mond te houden.:devil:

het enige wat ik kan zeggen is dat ik diep respect heb voor wat jullie vieren gisteren gedaan hebben .
het waren misschien maar vier mensen maar het waren wel de juiste mensen .
wat je nooit in de krant zult lezen is dat de heer broertjes solistisch handelde .
kortom hij dacht ff iedereen gouw te kunnen passeren niet goed dus .
als je met elkaar in debat bent zou je toch denken dat je uit fatsoen elkaar aan hoort .
maar zo te horen kan de heer broertjes dat klaarblijkelijk niet ophoesten .
En dat is dan de moraal ridder die het allemaal ff regelen gaat ?
hij moet zich schamen .
ik vind het heel erg jammer dat dit debat op zo n ***lig tijdstip gehouden werd .
want anders was ik er zeker bij geweest .
nogmaals diep respect voor wat jullie gedaan hebben :applause: :biertje:

Netjes gedaan heren.
Kan ik dit nog ergens terug luisteren/bekijken of was er geen media bij aanwezig?

Kan er met de kop niet bij dat zo iemand burgemeester.
Hoe haal je het in je hoofd om met je telefoon te gaan spelen. Alleen daarom al kun je hem niet serieus nemen.
Bedankt voor de gedane moeite mannen.

Back
Bovenaan