Opera House *Nieuw 2025*

Jortjee

VWC lid
Artikelnummer: 6515
Advies verkoopprijs: € ...
Netto kruitgewicht: 1458.6 gr
Aantal schoten: 87
Kaliber: 30 mm
Tijdsduur: 41 sec.
Schietrichting: I-shape en O-shape
Bruto gewicht: ...kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving: Ringvormige effecten worden de lucht in geblazen. Maximaal gevulde 30 mm buizen.

Bijlagen

• IMG_4481.webp
    IMG_4481.webp
    527,3 KB · Weergaven: 34
hahah zag deze ook net al voorbij komen, mooi en uniek nieuw vuurwerk, deze staat trouwens ook in DE topic

hahah zag deze ook net al voorbij komen, mooi en uniek nieuw vuurwerk, deze staat trouwens ook in DE topic

Dan kan hij ook best alleen voor de Duitse markt zijn. Ik zag hem wel een nl pagina van dit blok voorbij komen vandaar!

Ja zal in NL duur zijn, al hoop ik überhaupt dat ie hier komt want lijken Duitsland dingen te zijn geweest die gister online kwamen. Met dit volume zit je hier met Lesli vast zo weer op 200-250 en da gaan we nie doen nie. Duimen dat er ooit nog weer freak komt dan maar...

Waanzinnig stuk vuurwerk dit 😍 . Zo gehoopt dat er ooit zoiets op de voor ons beschikbare markt zou komen (Duitsland tel ik daarin mee). Deze moet er komen!

Heel dikke bak, met dito prijskaartje gok ik. Maar aangezien we toch op onze laatste vuurwerkbenen lopen denk ik dat deze er gewoon moet komen, ongeacht de prijs...

Heel vet deze, hopelijk nog een paar die volgen met dit concept. Zou leuk zijn! 200-250 zou ik m persoonlijk niet voor halen.

Laatst bewerkt:
Aangezien de kans groot is dat Lesli hier meeleest en de prijs mogelijk opgedreven wordt wanneer dit product enthousiast ontvangen wordt stel ik bij deze mening bij.

Wat een ongelooflijk ongeïnspireerd product, 13 in een dozijn en met slappe effecten en fletse kleuren. Ik verwacht dat de prijs totaal niet in verhouding met het product zal staan en laat deze dan ook zeker links liggen tenzij zich in 2026 de mogelijkheid voordoet om het product voor enkele tientjes aan te schaffen zodat het interessant wordt om het tussen de andere slappe meuk in de avond te schieten.

Nee dit is helemaal niks hahaha, hij is zo slecht, dat hij ook niet gekeurd hoeft te worden, verspilde moeite, deze komt makkelijk door de keuring heen!

Holy shit! dit is toch wel geinig om in de straat te hebben.
Maar het zal wel weer een absurde prijs krijgen

Aangezien de kans groot is dat Lesli hier meeleest en de prijs mogelijk opgedreven wordt wanneer dit product enthousiast ontvangen wordt stel ik bij deze mening bij.

Wat een ongelooflijk ongeïnspireerd product, 13 in een dozijn en met slappe effecten en fletse kleuren. Ik verwacht dat de prijs totaal niet in verhouding met het product zal staan en laat deze dan ook zeker links liggen tenzij zich in 2026 de mogelijkheid voordoet om het product voor enkele tientjes aan te schaffen zodat het interessant wordt om het tussen de andere slappe meuk in de avond te schieten.
Ik denk ook dat van die slappe flubberboeketjes totaal geen aftrek vinden, zit nie eens burst in en valt maar wat slap naar beneden. Denk dat ze dit beter tegen een dumpprijs kunnen aanbieden om er van af te komen want in dit soort spul is geen enkele freak geïnteresseerd.

Back
Bovenaan