Opera House *Nieuw 2025*

Stel dat het hier op de markt gezet wordt voor 259 Euro, dan kan het twee kanten op gaan:
1. Omdat het zo speciaal is worden ze allemaal verkocht, de aantallen bij dit soort items zijn altijd beperkt, en Lesli heeft z'n doel bereikt.
2. Net als bij de Iro Kin Beauty in het eerste jaar verkoopt het niet goed, veel voorraad blijft staan en het 2e jaar is de inkoopprijs ineens heel veel lager voor dealers (dat verschil was echt groot) en komt het tegen een redelijke prijs op de markt.

Stel dat het hier op de markt gezet wordt voor 259 Euro, dan kan het twee kanten op gaan:
1. Omdat het zo speciaal is worden ze allemaal verkocht, de aantallen bij dit soort items zijn altijd beperkt, en Lesli heeft z'n doel bereikt.
2. Net als bij de Iro Kin Beauty in het eerste jaar verkoopt het niet goed, veel voorraad blijft staan en het 2e jaar is de inkoopprijs ineens heel veel lager voor dealers (dat verschil was echt groot) en komt het tegen een redelijke prijs op de markt.
Laten we hopen dat dit mooie blok redelijk geprijsd wordt. De tijd zal het leren

260 euro mein Got wat een absolute waanzin. En dat terwijl deze zooooo vet is! 150 euro en hij was direct in m’n mandje beland. Denk ik. Misschien.

Als deze daadwerkelijk in NL verkocht gaat worden, en voor een leuk bedrag te krijgen is gaat deze zeker op het lijstje, wat een gave bak met een effect wat je niet veel ziet.

87 schoten (30 mm), nog geen 1500 gram kruit, 40 seconden en Lesli? Vind 229,- echt wel bruut hoog voor wat je krijgt. Heb niet heel veel tegen Lesli, de Predator lijn heeft zich echt wel bewezen, maar vertrouwen doe ik het niet bij Lesli. Voor dat bedrag heb je naar mijn mening veel mooiere compounds. Bovendien zijn de effecten wel heel wind gevoelig.

Zulke bedragen zijn inderdaad aardig intens, maar zulke bedragen met bv een goede Black Friday deal van 20 - 25 % is alweer een andere optie voor een keertje. Wat Pyro Hengelo al zei, weer gevoelig ding. Zou deze zelf nooit boven windkracht 1 - 2 aansteken.

En die schuin / scheef geplakte tubes zoals hierboven genoemd wordt 😜 Zouden die allemaal wel exact hetzelfde stijglading kruit hebben? Of is dat precies zo afgewogen en gebalanceerd om die cirkel in de lucht te schieten? En daar ook de prijs beetje op gebaseerd? Ik ben geen fabrikant maar alle schuine tubes hetzelfde gevuld geeft toch geen verticale cirkel? Maar een horizontale? Kan me dan wel voorstellen dat productie wat duurder is.

Of hebben we beetje vertekend beeld op de promotie video? 🙃

Laatst bewerkt:
Eens met je analyse @Knettermans . Maar als het effect zo speciaal is, waarom komt het dan maar drie keer terug in de hele compound? Wellicht is het een prijstechnisch dingetje. Hoe dan ook, Lesli durft te experimenten en is vernieuwend bezig op allerlei fronten (fonteinen, Hangin' and Bangin', Riakeo, deze compound) en dat is mijn inziens een positieve ontwikkeling. Het is interessant waar de grens ligt van wat mensen ervoor over hebben om deze nieuwe producten aan te schaffen. Ik dat er vooral in de losse verkoop veel vraag naar zal zijn.

Ik heb het er wel voor over! Elk jaar blijven de doosjes met unieke effecten mij het meeste bij. De beste herinneringen aan. Heb het andere al zoveel gezien.

Moet het wel echt niet te hard waaien.

Ieder zijn ding.. uniek stuk vuurwerk. Je kan natuurlijk ook voor de zoveelste box gaan, met golden willow en blinkers, crackling, of natuurlijk ice plum. Óf voor deze..

Ik blijf hem in de gaten houden. Het is een heel mooie compound met mooie effecten. De prijs? Tsja, je kan een keer overwegen om 2 compounds minder te nemen en de Opera House aan je collectie toevoegen?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan