Opera House *Nieuw 2025*

Hij is echt prachtig maar inderdaad ook erg prijzig. Maar het is wel een uniek stukje vuurwerk. Ga vast sparen en wie weet dat ie er komt maar voor nu nog niet. Tijd genoeg om na te denken...

ik zag hem dus al voor 185 voorbij komen in de wandelgangen, wat achten jullie de kans dat hij in het echt ook zo presteerd?

Wat een prachtig uniek stuk vuurwerk! 2 euro per schot, dus 175,- zou ik hier zo voor neer leggen. Bij 200+ wordt het toch wel een twijfel gevalletje. Hij gaat in ieder geval op lijst om in de gaten te houden.

Ik zag dat weco ook 2 nieuwe producten in duitsland met 2x een 360graden cake er tussen
weco freak show
Weco bon fire
Vanaf minuut 3:30 te zien

toch vind ik hem echt wel mooi. Op dat filmpje loopt helaas het een en ander niet lekker over.
Je verwacht voor dit geld toch perfectie.
Dat bij een beetje wind de boeketten snel verwaaien en de I-shape shots niet precies in het oog van de O-shape salvo’s komen was te verwachten. Maar dat tussen de eerste 2 O-Shapes van alles niet klopt is een misser. Dat hij krap 30 seconde duurt (8 euro/seconde) ipv de beloofde 41 ook. Hier is hij van de lijst af.

Back
Bovenaan