Opendag / preview Lesli Zaterdag 29 juni 2013 !!!!!!

We hebben in overleg met Lesli nog een partij gevraagd om deze avond 29 juni tot een grandioos succes te maken.
Kreeg vandaag een melding dat deze partij op de uitnodiging ingaan.

Wie het zijn , zal dit pinksterweekend bekend gemaakt worden , maar ik dank de heren alvast voor hun medewerking.

Naam van het hotel is voor sommigen misschien nog wel bekend omdat het jongetje Sem daar heeft geslapen de nacht van de Open Dag in 2011.
Voor mensen die niet meer weten wie Sem ook alweer was, en wat voor geweldige dag hij heeft gehad.. zie de bijlage!

Bijlagen

Bij deze ook aangemeld! :D
waarschijnlijk samen met Dracow, en Me-mo-ry. (forum leden)
Ik zal vandaag of morgen antwoord van hun beide hebben.

grtzz! word ook mijn echte eerste meeting, heb er nu al zin in. :D

Om nog maar een beetje in de sfeer te komen.. hier nog wat foto's van de Open Dag 2011.. prachtige dag was het!

15084647.ea295545.640.jpg

15084649.0c0a477b.640.jpg

15084651.d9c2cbb6.640.jpg

15084653.514c1d77.640.jpg

15084655.4041d1c1.640.jpg

15084659.c31875c1.640.jpg

15084657.ac52bb9f.640.jpg

15084657.ac52bb9f.640.jpg

Deze foto kan toch niet Morris.
Je staat er niet op en toch zet je naam er op.
Dat doe je toch ook niet in het Rijksmuseum, overal je naam op die schilderijen zetten.

Ik neem aan dat Arjan van onder de stapel werkt met de aanmeldingen zodat degene die het eerste zich hebben aangemeld ook als eerste op de lijst komen. Of hoeven we nog geen zorgen te maken dat het al vol zit?

ik denk, dat alles gewoon netjes en eerlijk verloopt, daar heb ik 100% vertrouwen in dat Arjan en de crew dit netjes oplossen.

Jongens jongens NOOD! Leslifan is al sinds 10 mei niet online geweest!
Ik weet dat deze jongen dit niet wil missen!

En hij heeft zich dus nog niet kunnen aanmelden en weet waarschijnlijk niks van dit topic!
Misschien iemand die deze grootste fan van Lesli lan bereiken via bv telefoon? Zag dat het aantwl aanmeldingen waarschijnlijk al boven de 100 deelnemers was!

Jongens jongens NOOD! Leslifan is al sinds 10 mei niet online geweest!
Ik weet dat deze jongen dit niet wil missen!

En hij heeft zich dus nog niet kunnen aanmelden en weet waarschijnlijk niks van dit topic!
Misschien iemand die deze grootste fan van Lesli lan bereiken via bv telefoon? Zag dat het aantwl aanmeldingen waarschijnlijk al boven de 100 deelnemers was!

Ik heb hem een berichtje op xbox gestuurt daar zit hij best vaak op.

Het spijt me om te zeggen, maar ook hij moet zich net als ieder ander lid reageren met een pm.
Hij is een groot Leslifan, maar er wordt geen onderscheid gedaan wie wat is om iedereen een eerlijke kans te geven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jahaa... Sorry sorry sorry sorry... Nog steeds geen tijd om op vwc te komen.... :cry:
Leslifan of niet, vol is vol denk ik zo..
Tristen bedankt voor t herinneren via de telefoon:)

Ik ben begonnen met het doorspitten van de lijst en ik loop eigenlijk een paar keer stuk op het feit dat ik aanmeldingen onder voorbehoud krijg die soms ook nog een extra persoon willen meenemen. Jullie begrijpen dat ik daar geen rekening mee kan gaan houden. Het moet echt defenitief zijn dat je ook daadwerkelijk komt want anders houd ik een plaats vast voor iemand die wel graag wil komen maar buiten de 100 valt. Dus degenen ( en die weten dit van hun zelf ) die mij zo'n pm hebben gestuurd krijgen vanaf nu twee dagen de tijd om te reageren voordat ik hun naam helaas moet schrappen.
Ook degenen die ik heb terug ge pm-ed en niet hebben gereageerd krijgen dezelfde tijdslimiet.
Het klinkt hard en het is hard maar ik moet zo optreden aangezien ik anders niet verder kan !!

Ik heb me alvast aangemeld. Ik krijg waarschijnlijk wel iets geregeld met mijn oom die daar in Oldebroek een vakantiehuisje heeft. Ik ben er trouwens niet de hele dag. Ze willen wel dat ik om 12 uur thuis ben. Maar beter wat dan niks. Heb er zo enorm veel zin in. Mijn eerste meeting om mijn 13e! :D

En nee hoor, ook deze meeting gaat aan mijn neus voorbij door omstandigheden. Het lijkt wel of mijn eerste meeting nooit gaat komen haha.

Hoop dat ik me op tijd heb aangemeld voor dit superfestijn!

Denk het niet, maar met alle mensen die onder voorbehoud hebben aangemeld en uiteindelijk niet kunnen zoals deze hier maak je nog wel kans. :)

Back
Bovenaan