Stefan Works
VWC lid
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het was een leuke gezellige avond en veel bekenden kunnen spreken
Ik wil de crew en Lesli Vuurwerk bedanken voor alle tijd en moeite die is genomen om deze avond te organiseren. Ook de mannen van het Museum bedankt voor jullie prachtige nostalgische dummies.
Dag Forum leden.
Het was echt geweldig.
De presentatie, het bunkerbezoek, en de show waren super!
Uiteraard wil ook ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt.
Het was de 180km rijden zeker waard.
De show was TOP.
Lesli staat weer op de kaart met goede nieuwe artikelen.
We hebben ervan genoten, en hopen vaker dit soort bezoekjes bij te mogen wonen.
Ook het leren kennen van nieuwe leden was erg leuk,
Zo zie je toch welk gezicht er achter welke naam schuilt.
en dit is vaak onverwachts.
Mvg Koen
Toen we aangekomen waren hebben we eerst een presentatie over de rondreis door vuurwerkland china gezien, was leuk en leerzaam on te zien. Daarna zijn we naar de bunkers gegaan, waar we opgesplitst zijn in 2 groepen, we hebben een rondleiding langs de bunkers gehad en er werdt hier ook bij vertelt over de veiligheids eisen. Bij de laatste bunker, mochten we wat uitzoeken uit de assorti dozen die daar stonden, het was grappig om te zien hoe iedereen als Nederlanders stonden te graaien uit die graai bunker. Daarna zijn we langs het vuurwerkmuseum geweest waar we toch wel wat mooie nostalgische producten hebben gezien, ik vondt de Boller A erg tof, dat die er ook tussen lag.
Vervolgens lekker staan kleppen met een hoop bekende. En toen de demonstratie gezien, waar ik wel verbaasd van was van sommige producten. Nog even nagepraat en toen richting huis, nog even wat catogorie 1 vuurwerk afgestoken en toen om 4:15 me bedje in. Ik vondt het erg goed geregelt, het was allemaal zeer luxe.
Bedankt Lesli en Vuurwerkcrew voor deze fantastische avond!
Ik zal van de week wel wat foto's hierop knallen.