Open Fire [Limited Silver Edition] [Uitloop]

Filmpje van demo in Holten:

Helaas komen ook hier de spinners totaal niet uit de verf.

Heb net het filmpje van demo in Holten voor de helft gekeken, kon het niet aanzien en kon het ook niet afkijken. Wat een zeer teleurstellende cake op die manier zeg. Waardeloos als je kijkt hoeveel je er eigenlijk voor moet neertellen.

Wat een tegenvaller zeg, wat jammer! Dit had echt zo'n cake kunnen zijn die eruit springt vanwege zijn unieke effect. Hopelijk komt hij in de komende demo's nog voorbij, dan kunnen we hem beter beoordelen. Vocht of toch een productiefout? Hopen op het eerste..

Wauw, zo te zien is de spinner is vervangen door een jumping jack in de lucht:bonk:..Hoop van harte dat dit een incident is.

deze net in de finale van pijancker gezien daar was hij echt heel dik .
nu alleen de vraag of deze sampels waren of al wat op gedroogt

Ik heb deze live gezien bij de demo van Orthen en vergelijk het filmpje van de demo van avri dan geloof ik niet dat het productie is die ik zie bij avri, ik ga er echt vanuit dat we bij orthen de productie gezien hebben, en dan is het veel geld wat iedereen er voor betaald heeft, de sample zag er veel belovend uit, maar om zoiets in consumenten vuurwerk te krijgen zal lastig zijn.

1 januari als iedereen die hem besteld hebben ook daadwerkelijk de lucht in jagen dan gaan we zien of het een vochtprobleem was of echte een slechte productie.

Wolff kennende hebben ze meestal wel kwaliteits producten.

Mooi verhaal deze Open Fire. Op 6 demo's geschoten, 3 flut, 3 geweldig. Vraag is bij de demo in Pijnacker: Hebben ze deze in de finale geschoten omdat ze de productiecake niet los durfden te schieten ivm eerdere ervaringen op demo's. Of hebben ze de sample in de finale geschoten om de klant niet te misleiden. We gaan het zien met oudjaar.

Hoe deze ook gaat presteren het is een flinke bak in ieder geval. En ik vind hem er heel vet uit zien hoor
20181230_210421.jpg

Laffe spinners, niet zo heftig als de product video doet overkomen. Had er meer van verwacht ala de Mad Twister oid. voor mij niet weer

Hier ook niet top. Een deel van de spinners deed het goed, maar lang niet allemaal. Geheel was minder dan op de filmpjes helaas..

Ik zou toch even contact opnemen met Wolff en/of je winkelier. Dit kan echt niet, het effect waar het om gaat ontbreekt gewoon.

Back
Bovenaan