Ontheffingen voor verenigingen - overzicht

Eerst KVK regelen en dan hopen dat het word goed gekeurd.... kunnen ze het niet andersom doen,dan heb je zekerheid😃👍wel positief om te lezen iig
Nope, ze kunnen niet goedkeuren zonder KVK.. Ik vind het al netjes dat ze bellen en aangeven dat ze geen beren op de weg zien. Vanuit hun is het prima zo, aanvragen en dan moet de aanvraag nog in de krant. Kunnen alle droeftoeters nog bezwaar maken en dan kunnen we pas door..

Telefonisch contact gehad met de gemeenteman, zag er goed uit. Ze zien niet heel veel haken en ogen. KVK regelen is nu de volgende stap en de ontheffing officieel aanvragen. Tot op heden ziet het er goed uit!

Wordt vervolgd!

Mag btw gewoon 30mm stoken binnen 40 meter 😏 ik heb het gevoel dat het wel gaat lukken!
Ik denk dat deze situatie wel uniek is en zal blijven. Hulde voor de gemeente dat ze meedenken en meewerken om het initiatief van de grond te krijgen. Daar kunnen ruim 170 andere gemeenten (tot nu toe) een voorbeeld aan nemen. Helaas kiezen die allemaal voor de makkelijke weg, geen moeite, geen risico en schijt aan wat de burger wil. Als dit allemaal een succes is mag je begin januari wel een doos appelflappen gaan bezorgen daar ;)

Ik denk dat deze situatie wel uniek is en zal blijven. Hulde voor de gemeente dat ze meedenken en meewerken om het initiatief van de grond te krijgen. Daar kunnen ruim 170 andere gemeenten (tot nu toe) een voorbeeld aan nemen. Helaas kiezen die allemaal voor de makkelijke weg, geen moeite, geen risico en schijt aan wat de burger wil. Als dit allemaal een succes is mag je begin januari wel een doos appelflappen gaan bezorgen daar ;)
Gaan we zeker doen, tot nu toe echt top en meedenkend!

Daarnaast gaan we proberen om hier ook wat ruchtbaarheid aan te geven zodat dit positieve voorbeeld opgepakt kan worden in de evaluatie naar volgend jaar.

Wel:

Meppel

Westerveld

Coevorden

Achtkarspelen
Ameland
Dantumadiel
De Fryske Marren
Heerenveen
Noardeast-Fryslân
Terschelling

-

Niet:

Ooststellingwerf
Vlieland
Weststellingwerf (in de tekst staat niet, op de kaart wel)

Dronten

Wel:

Het Hogeland

Niet:

Aalten
Berkelland
Bronckhorst
Doetinchem
Montferland
Oost Gelre
Oude IJsselstreek
Winterswijk

Geen ontheffingen in Drechtsteden (dordrecht, zwijndrecht, Papendrecht etc)
alleen Showjte op Drie rievierenpunt

Wel:

Het Hogeland

Niet:

Aalten
Berkelland
Bronckhorst
Doetinchem
Montferland
Oost Gelre
Oude IJsselstreek
Winterswijk

Goed stuk, gewoon gedogen en bij echte excessen handhaven iedereen blij, zo moeilijk is het niet.

Back
Bovenaan