Online Voorverkoop

Ok thanks moogle! dan weet ik iig dat je tot de kerst kan bestllen.
En ik vroeg mij dus ook af, of de acties dus ook geldig zijn als je bijv. 30 dec. naar een dealer gaat?

als ik het goed begrijp bedoel je de aanbiedingen?
ja die zijn gewoon nog geldig als ik het goed heb.
maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
de actie dat je gratis potten krijgt is echt alleen tijdens de voorverkoop.
dit durf ik wel met zekerheid te zeggen.

Als je een grote bestelling plaatst bij een GBV dealer via Onlinevoorverkoop kun je je dealer mailen of ze je een korting willen geven (alleen vervalt dan het recht op gratis vuurwerk) in de meeste gevallen krijg je 10% korting.

Ik had gemaild naar mijn dealer en ik kan 10% korting krijgen bij afname van grote aantallen zoals 1 karton Twister Knal van GBV voor € 135,00 inplaats van 150,00 dus mail jou dealer als je ook grote bestellingen wilt plaatsen!

Heeft iemand van dit forum trouwens nog wat gewonnen via die GVB/Onlinevoorverkoop SMS actie of niet?

Zulke acties lopen nu al 2 jaar volgens mij, prijswinnaars zijn uiteraard gepubliceerd op de site van onlinevoorverkoop, maar heb tot dusver nog niemand van VWC hierover mogen horen.

Nee niets gewonnen heb hier 15 euro beltegoed aan gespendeerd.
Ach toch van die gratis simkaarten :P koste mijn geen cent.

Heeft iemand van dit forum trouwens nog wat gewonnen via die GVB/Onlinevoorverkoop SMS actie of niet?

Zulke acties lopen nu al 2 jaar volgens mij, prijswinnaars zijn uiteraard gepubliceerd op de site van onlinevoorverkoop, maar heb tot dusver nog niemand van VWC hierover mogen horen.

Lees je bericht nu pas ;), ma ik heb het gold star parket gewonnen in het jaar 2009/2010. En dat wel door ma 1x keer te sms'en :D. Helaas erna nog een keer voor 10 euro gesmst ma helaas daarmee niks gewonnen.

Ik heb een vraagje over de twister + knal, ik had gelezen dat ze dit jaar uit de verkoop zouden gaan, maar ik zie ze nog steeds erbij staan. Is dit nog van vorig jaar of mogen ze dit jaar ook nog verkocht worden (zou beter zijn :D).

Mvg. Koen

Ik heb een vraagje over de twister + knal, ik had gelezen dat ze dit jaar uit de verkoop zouden gaan, maar ik zie ze nog steeds erbij staan. Is dit nog van vorig jaar of mogen ze dit jaar ook nog verkocht worden (zou beter zijn :D).

Mvg. Koen

em ogen dit jaar geleverd worden nog door de importeur.
Vanaf 2013 moeten ALLE producten CE gekeurd zijn volgens mij.
Volgend jaar mogen de winkels de restvoorraad nog opmaken. :)
Dus als je zeker wilt zijn dat je ze volgend jaar nog hebtn moet je ze dit jaar inkopen! :wink:

Vanaf 2013 moeten ALLE producten CE gekeurd zijn volgens mij.
Volgend jaar mogen de winkels de restvoorraad nog opmaken. :)
Dus als je zeker wilt zijn dat je ze volgend jaar nog hebtn moet je ze dit jaar inkopen! :wink:

Nee! Vanaf 2012 moeten alle producten die verkocht worden een CE keurmerk hebben.
Dit is het laatste jaar, 2011, dat oude voorraden zonder CE keurmerk nog mogen worden verkocht.

elke winkelier mag zijn of haar eigen prijzen bepalen toch? dat GBV-Weco de advies prijzen niet heeft verhoogt zegt nog niets maar laten we hopen dat de winkeliers de zelfde prijzen aanhouden inderdaad :)

:bonk:Ze gaan niet mee met verhogingen enzv.
Hoeft ook niet!!
Nee ze produceren gewoon ff een cake en vragen daar gewoon 80euro voor:bonk::frusty:

Nee! Vanaf 2012 moeten alle producten die verkocht worden een CE keurmerk hebben.
Dit is het laatste jaar, 2011, dat oude voorraden zonder CE keurmerk nog mogen worden verkocht.

Nee hoor volgend jaar mogen er nog producten zonder CE verkocht worden. Volgend jaar komen er dus helemaal leuke stuntprijzen.

Back
Bovenaan