Online Voorverkoop

De website gaat in november open!
Ik zie iedere dag wel weer nieuwe (Update's) verschijnen en ik verwacht dus dat de website Deze week of Volgendeweek word geopend! dus dat je kunt bestellen enzz.

Welkom op onlinevoorverkoop.nl
De allergrootste vuurwerkwinkel van Nederland!

Helaas, op dit moment zijn wij gesloten. Vanaf 15 november zijn wij geopend en kunt u weer bestellen!

Dus vanaf Maandag 15 november kun je bestellen bij jou ONLINE GBV DEALER!

Laatst bewerkt:
Ik mist toch wel paar toppers bij me dealer hoor zoals Golden glory, Immaculate Rhombus , Towering Inferno en niet vergeten de Bulkpack Asian Thunder en deze nieuwe kommer staat er ook niet bij Asian Thunder Rockets:sad:

ja daar kwam ik ook achter.
ik denk dat ze nog bezig zijn want de rotjes en zo stonden er ook nog niet op.

ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij GBV maar die site's zijn echt een chaos. en dan niet gecontroleerde chaos.
de ene keer staat er dat ze bulckpack hebben en geen rotjes en de andere keer is het weer andersom.

Laatst bewerkt:
Ik zie een Sunrise Block van Bonfireworks voor maar €3,95????
Ik wilde kijken wat ik kon bestellen en bij knalvuurwerk kwam ik op onlinevoorverkoop.nl deze tegen.
Ik mis ook nog een aantal artikelen.
Klopt nog niet veel van de website.
Hoop dat ie morgen wel werkt als ik mijn bestellingen kan gaan plaatsen.:sad:

Laatst bewerkt:
Bij bestelvuurwerkonline kan ik helaas nog niets in mijn winkelmandje plaatsen:bonk: gaat dat vanavond nog goed komen of doe ik zelf iets verkeerd:sad:

Vraag me af of je hier (vuurwerkonline) wel kan bestellen een aantal dingetjes klopt hier niet.En ik mis toch het een en ander.
Maar even voor de duidelijkheid: Welke site moet ik hebben?
Ik neem aan dat ik bestelvuurwerk.nl moet hebben,maar dat het alleen allemaal nog niet helemaal werkt denk ik dan maar.:wink:

ik denk dat je uiteindelijk via beiden kan bestellen. Een verschil is, volgens mij, dat op bestelvuurwerk ook de Weco-dealers staan en op onlinevoorverkoop enkel de GBVdealers.

Back
Bovenaan