Online Voorverkoop

Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?

Maar de cake's zoals (asian thunder cake 100s en burned horse ) rekent hij wel mee voor gratis vuurwerk , terwijl bij info van het product staat ''LET OP VOOR DIT PRODUCT GELDT GEEN GRATIS VUURWERK''

Het probleem is opgelost zag ik :wink:

--pyro99:bye:

Wanneer gaat www.onlinevoorverkooo.nl en www.bestelvuurwerk.nl eigenlijk open ongeveer?
Ben namelijk benieuwd naar de prijzen!

De prijzen op deze webwinkels staan meestal begin november op de site en vanaf half/eind november kan je bestellen. Ik denk dat eerdaags ook de grootste folder opduikt op internet.

Als je echt heel nieuwsgierig bent naar de prijzen dan kan je het volgende doen:
1. Ga naar de webwinkel naar keuze
2. Zoek je dealer op
3. Klik op vuurwerk winkel

De producten in deze lijst staan gerangschikt van het duurste product naar het goedkoopste. Mocht je dus een bepaalde cake willen dan kan je die opzoeken in de lijst, en kijken welk product er voor en er na staat. Van die 2 producten zoek je de prijs op.

Voorbeeld:
De cake ''Upgrade''

In de lijst staat deze cake achter de White star assortiment en voor de Overdose.
De prijzen van deze 2 producten kan je vinden op http://vuurwerkkruidhof.nl/Kruidhof.pdf

De White star kost 49,95 en de Overdose 47,50. De prijs van de Upgrade zal dus tussen deze 2 prijzen liggen. Als je dan uitgaat van de GBV prijzen, zal dat 49,95 zijn.

Het kost wat tijd, maar je moet wat doen om voortijdig je lijstje te maken :D

Wat een afschuwlijke prijzen aansteeklonten inkorten en er zelfs meer voor vragen...
En heel veel ander spul is ook duurder geworden bahbah

ipv de prijs te verhogen doen ze 30% minder in een doos babypijltjes...

Vraag dan gewoon 1,50- voor een doos van 100. Dat staat een stuk minder kansloos als 1- voor 70.

Wat een afschuwlijke prijzen aansteeklonten inkorten en er zelfs meer voor vragen...
En heel veel ander spul is ook duurder geworden bahbah

Huh lekker vaag inderdaad van die aansteeklonten. Dus je kan beter 6 kleine nemen van 22 cm dan heb je in totaal 132 cm ipv 75..

Enige dat mij kan bekoren is de Select 1.5. Wellicht ook de Overdose mits die een beetje goed zijn. De rest is nogal standaard, duur of slecht uitgewerkt. Hoop dat een andere winkel in de buurt een leuk deel van de Crown collectie gaat verkopen. Anders wordt het voor mij een saai O&N :(

De nieuwe lange (duurdere) aansteeklont is een nieuwe andere kwaliteit, welke langzamer en beter gloeit. Vandaar dat deze wat duurder is

Getver, wat zijn de Asian Thunders weer smerig duur. Ik koop ze niet. Ook jammer dat de Asian Thunder rockets niet meer leverbaar zijn, alleen de (vele malen duurdere!) thunder rockets zijn er nog, 7 euro voor 5 stuks.

Back
Bovenaan