Online Voorverkoop

denk het ook want die heeft ook meer de kleuren van Weco.
En ik vond onlinevoorverkoop nou ook niet lelijk en ik denk dat meerdere mensen dat ook hebben.
en de mensen die hier niet op zitten die weten denk ik ook niet dat er een nieuwe site is dus dan staat het nog al ***lig als je niet meer op onlinevoorverkoop kan kopen en ze weten niet waardoor dat komt:p

Heb ik ook nog een vraag: Volgens Svenovic, iemand die bij de dealer werkt waar ik koop en ook op dit forum actief is, verkoopt zijn winkel dit jaar nog wat van pyro profs, waar proline uit voortgekomen is. Maar deze cakes van dit merk zie ik op beide sites ook niet staan. Dus hoe zit dat nou?

Heb ik ook nog een vraag: Volgens Svenovic, iemand die bij de dealer werkt waar ik koop en ook op dit forum actief is, verkoopt zijn winkel dit jaar nog wat van pyro profs, waar proline uit voortgekomen is. Maar deze cakes van dit merk zie ik op beide sites ook niet staan. Dus hoe zit dat nou?

Laat maar, ik zie net dat die pyro profs producten er inmiddels opstaan. Toch jammer dat ze het niet kunnen waarmaken.

We zijn nu 2 dagen verder maar wanneer kan ik hier nu gaan bestellen?
De site bestelvuurwerk.nl werkt nog steeds niet.:bonk: Of is dat pas over een paar weken na Sinterklaas misschien??

LOL,
Bij bestelvuurwerk.nl heb ik bij de aanbiedingen vuurwerk van Weco, Marijn, Herlat, Bkv, Royal, ANO, crown brinkma :p :p

Van bestelvuurwerk.nl word je inderdaad niet veel wijzer. Onlinevoorverkoop.nl ziet er dan beter uit mja misschien veranderd dit nog. Even afwachten nog maar...

LOL,
Bij bestelvuurwerk.nl heb ik bij de aanbiedingen vuurwerk van Weco, Marijn, Herlat, Bkv, Royal, ANO, crown brinkma :p :p

Tja, ik krijg ook 59 pagina's aanbiedingen met al die merken. Zou nog mooier zijn als je ze ook echt kunt bestellen maar dat lukt nog niet. Ben benieuwd wat ze dan met die bestelling gaan doen... :)

Jup, zou wel lollig zijn:p
komt er een bestelling binnen met al die dingen:)
maar het is nu weer weg bij mij:(
maar nu zijn er weer nieuwe kopjes bij gekomen:) (het zijn nou niet echt boeiende kopjes:))
maar ik vind de onlinevoorverkoop.nl toch nog wel het makkelijkst:)(maar het kan ook komen doordat ik nog moet wennen:))

Wettelijk gezien moet jij je order binnen tien dagen kunnen annuleren. Dat is wettelijk zo vastgelegd: je hebt altijd tien dagen bedenktijd.

Ik hoop dat ze die aanbiedingen nog gaan verbeteren. De aanbiedingen van weco vuurwerk kunnen namelijk niet toegevoegd worden in je bestellijst.

Theking

Ah verdikkie, d'r is voor het online weer heel wat veranderd in de webshop van de Weco-dealer in my hometown; nu staat de Fege-Feuer er helemaal niet meer op :cry:

Back
Bovenaan