On The Beat

De juiste cakes in de juiste doos plaatsen blijkt toch een uitdaging te zijn:bonk:. Dit zijn toch niet de cakes van de on the beat.

Ik heb hem dot jaar nog niet kunnen schieten. Laat me volgend jaar wel verrassen, maar vervelend dat er zoveel verschil in zit...

Wat een mooi box. 2017 versie die lekker in salvo's schoot. Het is dat ik nu hoor dat er verschillen in zitten met schot voor schot en salvo dus ik zou heb niet snel weer halen omdat ik niet een schot voor schot box wil. Maar dit gaf echt vette kleuren.
greetzzz

Ik bedoelde dat de Chinees de verkeerde cakes in de box heeft gestopt. Van een premium box mag je verwachten dat dit goedgaat.

Ik bedoelde dat de Chinees de verkeerde cakes in de box heeft gestopt. Van een premium box mag je verwachten dat dit goedgaat.

Dat vind ik ook. Voor dit geld mag het niet mis gaan en hoort hij gewoon in salvo’s te schieten!

Nog even terugkomend op de schot-voor-schot-2017-versie die ik had: ik vond 'm er al verdacht uitzien, de cakes zaten in de verkeerde volgorde in de doos, lontje van cake 1 geen sticker er meer op en nergens snellont, visco tot onderaan in de cake. Dat laatste zie je geloof ik wel vaker. 2017-2018 had ik ook een 2017-versie en die was top.

Ik had ook de 2017 versie, maar die van mij schoot gewoon in salvo's. Hij knalde makkelijk de GP3 eruit kwa burst en die was van 2016.

Nog even terugkomend op de schot-voor-schot-2017-versie die ik had: ik vond 'm er al verdacht uitzien, de cakes zaten in de verkeerde volgorde in de doos, lontje van cake 1 geen sticker er meer op en nergens snellont, visco tot onderaan in de cake. Dat laatste zie je geloof ik wel vaker. 2017-2018 had ik ook een 2017-versie en die was top.

Ik heb hem dit jaar niet kunnen schieten, dus ga het komend jaarwisseling pas zien welke ik heb. Wel had ik ook een verkeerde volgorde (A-B-D-C). Betekend dit welke versie (schot voor schot versus salvo’s) ik heb?
En zijn er andere dingen waar ik dat aan kan zien welke versie het is?

Toch sowieso erg jammer dat je voor dat geld niet krijgt hoe ze het promoten.

Ik heb hem dit jaar niet kunnen schieten, dus ga het komend jaarwisseling pas zien welke ik heb. Wel had ik ook een verkeerde volgorde (A-B-D-C). Betekend dit welke versie (schot voor schot versus salvo’s) ik heb?
En zijn er andere dingen waar ik dat aan kan zien welke versie het is?

Toch sowieso erg jammer dat je voor dat geld niet krijgt hoe ze het promoten.
Alle bewijsmateriaal is opgestookt in een vuurton, ik kan dus niet meer kijken wat er op de doos en cakes stond. Volgens mij was de volgorde bij die van mij een nog groter rommeltje, beginnend met A en dan een C of een D. Ik stak 'm af op een moment dat ik wat salvogeweld wilde, dan sta je echt even te kijken en te hopen dat elke volgende cake wel salvo's afvuurt. Naja verrassingen horen er gewoon bij met O&N, in negatieve maar ook in positieve zin. Gelukkig had ik wat items die mij in zeer positieve zin verrasten. :) Hopen dat je een goede versie 2017 hebt, die zijn top.

Hier ook een 2017-er die schot voor schot ging, de cakes niet op de goede volgorde had staan in de doos en volledig van groene visco was voorzien. Alle lonten waren voorzien van stickers, dat dan weer wel.

Hier de 2016-versie, die een jaartje heeft gerijpt door het baggerweer van vorige O&N. Het was het wachten waard. Mooiste bak van de avond.

Had zelf de 2017 versie, in salvo. Heerlijke bak. wat vooral opviel was de lancering dik geluid.

Back
Bovenaan