Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
WTF, ik had een 2017-versie die schot voor schot deed, ook mooi maar niet impressive.
WTF, ik had een 2017-versie die schot voor schot deed, ook mooi maar niet impressive.
De juiste cakes in de juiste doos plaatsen blijkt toch een uitdaging te zijn. Dit zijn toch niet de cakes van de on the beat.
Ik bedoelde dat de Chinees de verkeerde cakes in de box heeft gestopt. Van een premium box mag je verwachten dat dit goedgaat.
Nog even terugkomend op de schot-voor-schot-2017-versie die ik had: ik vond 'm er al verdacht uitzien, de cakes zaten in de verkeerde volgorde in de doos, lontje van cake 1 geen sticker er meer op en nergens snellont, visco tot onderaan in de cake. Dat laatste zie je geloof ik wel vaker. 2017-2018 had ik ook een 2017-versie en die was top.
Alle bewijsmateriaal is opgestookt in een vuurton, ik kan dus niet meer kijken wat er op de doos en cakes stond. Volgens mij was de volgorde bij die van mij een nog groter rommeltje, beginnend met A en dan een C of een D. Ik stak 'm af op een moment dat ik wat salvogeweld wilde, dan sta je echt even te kijken en te hopen dat elke volgende cake wel salvo's afvuurt. Naja verrassingen horen er gewoon bij met O&N, in negatieve maar ook in positieve zin. Gelukkig had ik wat items die mij in zeer positieve zin verrasten.Ik heb hem dit jaar niet kunnen schieten, dus ga het komend jaarwisseling pas zien welke ik heb. Wel had ik ook een verkeerde volgorde (A-B-D-C). Betekend dit welke versie (schot voor schot versus salvo’s) ik heb?
En zijn er andere dingen waar ik dat aan kan zien welke versie het is?
Toch sowieso erg jammer dat je voor dat geld niet krijgt hoe ze het promoten.