bolle-040
VWC lid
Jouw versie schoot bepaald niet "on the beat" (geen salvo), lijkt wel een andere box.
Nou je het zegt, totaal anders dan de filmpjes erboven. Was me niet eerder opgevallen haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jouw versie schoot bepaald niet "on the beat" (geen salvo), lijkt wel een andere box.
Kan iemand bevestigen of dit een eenmalige verkeerde box was? Of was de gehele batch zo?
ik zit al 2 jaar te asen op deze.. denk dat ik hem dit jaar er toch maar eens bij neem.
Ga je geen spijt van krijgen. Heb hem nu voor het 2e jaar op rij. Mooie box met redelijk wat variatie, een mooi tempo en heerlijk die salvo's
ik heb de daad bij het woord gevoegd en de box gepre-orderd.
Hoe pre-order je vuurwerk? Dat is toch gewoon bestellen en afhalen voor O&N? :-D
Ik zit te overwegen om deze in 2-voud aan te schaffen met de volgende schietvolgorde
A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)
Is er iemand ie zoiets al gedaan heeft en weet of dit mooi is, of wordt het een rommeltje?
Ik zit te overwegen om deze in 2-voud aan te schaffen met de volgende schietvolgorde
A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)
Is er iemand ie zoiets al gedaan heeft en weet of dit mooi is, of wordt het een rommeltje?
A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)