On The Beat

Inderdaad, was vast een maandag ochtend productie. Totaal anders komt hij over.
Maar goed, jij hebt er niets van gemerkt gelukkig.

Inderdaad joh, een ander tempo. Zo heb ik hem niet gehad. Ik heb aankomend jaar nog de 2016-versie, de vierkante doos. Ik kijk er weer naar uit. Een erg fijn blok met heerlijke effecten!

Mijn filmpje van jaarwisseling. Sorry voor de kwaliteit.

De nieuwe versie, dus rechthoekige (langwerpige) doos.

Lijkt me gek dat het om de hele batch ging, dit is pas het eerste filmpje die zo is voor zover ik weet. Heb het ook nog nooit eerder gelezen hier op het forum.

Kan iemand bevestigen of dit een eenmalige verkeerde box was? Of was de gehele batch zo?

Ik zat toevallig gister filmpjes te kijken van Garden Party 1, en de cakes daarvan komen aardig overheen met "mijn" on the beat versie. Dus wie weet een per ongeluk een keer de verkeerde cakes erin.

Ik heb deze ook voor het tweede jaar in de collectie. Hoogstwaarschijnlijk de 2017-versie die ik vorig jaar ook had. Vond het de beste cakebox van mijn collectie. Toen had ik o.a. ook de Serenity, Jackhammer en Rumble in the Jungle. Inderdaad veel variatie, zelfs in het tempo van de opeenvolging van salvo's. Deze heeft mij zo positief verrast dat ik dit jaar ook de Colorful City en Smashbox 2 van Pangu heb besteld.

Ik zit te overwegen om deze in 2-voud aan te schaffen met de volgende schietvolgorde
A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)

Is er iemand ie zoiets al gedaan heeft en weet of dit mooi is, of wordt het een rommeltje?

Ik zit te overwegen om deze in 2-voud aan te schaffen met de volgende schietvolgorde
A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)

Is er iemand ie zoiets al gedaan heeft en weet of dit mooi is, of wordt het een rommeltje?

Dat lijk me een geweldig projectje! Ik zou het gewoon realiseren. Ben benieuwd naar je filmpje in januari haha.

A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)

De W-shape wordt zeker kleurrijk, benieuwd naar je film.
Had deze op de lijst staan, maar wordt toch 2019

A
B
CAC (3 tegelijk W shape)
DBD (3 tegelijk W shape)

prima plan haha

Oke! In het kader van een fatsoenlijke W- shape, zou ik graag de afmetingen van deze cakes, of het totaal willen weten :)

Back
Bovenaan