On The Beat

Zijn alle 2017 versies zonder salvo,s?

Want dan heb ik de goeie...ik wil m juist langzaam.

Edit: ik zie het al...niks is zeker geloof ik.
Dan zien we het de 31ste wel.

Ik had dus deze zonder salvo's jammer.. had hem juist voor de aalvo's gekocht maar gaf wel de rust in de show

Dit had ik dus ook. Speciaal gekocht voor de salvo's. Zo schot voor schot is het een stuk minder geweld. Wel lekker lang genieten.

Video in de mist:

Ja het gaf wat rust in de show, had hem voor de 6 elements had graag gezien dat deze in salvo's even alles in een minuutje leeg schoot, maar het was een mooie box zeker

Ik had gelukkig de goeie langzame versie.
Salvo blokken zijn leuk,maar deze effecten komen meer tot z,n recht bij schot voor schot vind ik.

Ik had een 2017 batch zonder salvo's.

Vond hem mooi, maar een Rambam o.i.d. vond ik beter voor hetzelfde geld!

Film volgt!

Dit jaar de 2017 versie in de straat gehad. Kwalitatief gewoon zoals hij mij bekend is, met salvo's.
Prachtige rambox, veel variatie (elk salvo is anders) en mooie uitwerkingen.

Hierbij een filmpje van mijn kant van deze patser! prachtige, gevarieerde cakebox blijft dit.
Dit was overigens nog de 2017 versie. Excuus voor het geluid. De bagger interne microfoon is inmiddels vervangen :p

Blijft een steengoede box, vooral de 2017 versie vond ik echt uitmuntend. Heel wat jaren weggestookt, helaas niet meer in het assortiment bij Pangu. Stiekem hoop ik dat ook deze cakebox weer terugkomt!

Blijft een steengoede box, vooral de 2017 versie vond ik echt uitmuntend. Heel wat jaren weggestookt, helaas niet meer in het assortiment bij Pangu. Stiekem hoop ik dat ook deze cakebox weer terugkomt!

Heb 2 jaar geleden de 2018 batch geschoten die beviel ook prima. Heb vorig jaar de 3907 uit de Fireworks Specials lijn geschoten. Helaas niet op film maar die vond ik persoonlijk nog beter.

Mssn ook het overwegen waard als je een box zoekt met dezelfde opbouw

Wie had kunnen voorspellen dat de On the Beat in 2 jaar tijd geen enkele reactie kreeg op VWC....

Laatste tijd blijkt gelukkig dat de 4x30mm compound van de winkelspecials van Evolution heel veel overeenkomsten lijkt te hebben. Wil je deze box dus in de straat; dan kun je een variant hiervan allicht overwegen.

Wie had kunnen voorspellen dat de On the Beat in 2 jaar tijd geen enkele reactie kreeg op VWC....

Laatste tijd blijkt gelukkig dat de 4x30mm compound van de winkelspecials van Evolution heel veel overeenkomsten lijkt te hebben. Wil je deze box dus in de straat; dan kun je een variant hiervan allicht overwegen.

Heb beide varianten geschoten, vind persoonlijk de 3907 uit de winkel specials lijn nog iets beter. Komt voornamelijk door het hogere tempo

Ik heb hem kunnen bestellen vandaag, maar of ik hem ook uitgeleverd krijg is maar de vraag. Waarschijnlijk was er iets niet in orde met de website waardoor er ineens van alles beschikbaar was. Maargoed een dikke vervanger uitzoeken tijdens de afhaaldagen is ook altijd leuk :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan