Omikami Heat [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6622
Artikelnaam: Omikami Heat
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1944 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 76 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 20-25 meter
Adviesprijs: €199,50
Voorverkoopprijs: €189,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Omi.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoop geld voor een 25mm kooiloze pruttelbak. Mag dan de adviesprijs zijn maar je mag toch wel verwachten dat voor dit geld dit soort producten gewoon in een kooi zitten...

WTF is dit, ben gestopt met kijken na enkele seconden. Voor 200 euro mag je toch iig geval een beetje spektakel verwachten ?

Nou sorry hoor dat product is zijn geld niet waard.
Een vraagprijs van bijna 200 euro is sowieso al idioot.
En dan zal er dan wel weer een heel verhaal achter zitten die het allemaal doet verklaren.
Maar nee deze laat ik staan

Toch snap ik deze niet helemaal. Kruit is bijna 2 kilo, waardoor je toch aan de 25 mm tubes zit. Het klinkt en ziet er echter uit als 20 of zelfs 16 mm:frusty:

Had deze n.a.v. een vwplanet prijsvraag ontvangen. Helaas niet gefilmd maar heeft mij positief verrast, de burst was beter dan op het productiefilmpje..

Gelukkig hier wel op film! Ook gewonnen met een vwplanet prijsvraag. Kleurige box met prima opbouw, maar zou hem voor de adviesprijs zelf nooit kopen. En hoort daarmee eigenlijk ook niet in een Xqlusif lijn. Finale was wel erg dik! Nog wat extra commentaar door een aantal gasten die toevallig aan kwamen lopen, die waren wel onder de indruk ;)

Ik vind hem toch wel goed overkomen als je rekening houdt met de wind, want dat is overduidelijk een storende factor op dit effect.
Met die kleuren denk ik dat het wel een toffe box is, maar onder de juiste omstandigheden dus.

Qua bedrag van aanschaf zou mijn keuze toch op iets anders uitkomen denk ik.

Back
Bovenaan