• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Oldschool kanonslagen binnenkort weer verkrijgbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoveel kruit dat lekt is niet echt veilig. Voordat je het weet knalt zo'n ding al in je hand. Dat is dus minder goed nieuws. Even het lontje schoonmaken met een vochtig doekje zit er ook niet in, zoals ik het wel deed met visco. Dat lont kan er absoluut niet tegen, of je moet 'm weer goed laten drogen. :(

Heb ze net weten te bemachtigen!

2442u03.jpg

245kg82.jpg

Het jochie in mij is blij met het zien van deze foto's maar toch ook een beetje jaloers. Geweldig om te zien de thunder .

dit is nostalgie die alleen de oude freak kan waarderen.

Alleen jammer van dat propje bij de lont, dat was vroeger gewoon strak opgerold.

Knallen lekker hard!!! Mooie flits!! Heerlijke lange lonten die kleintjes.
Die grote was minder. Ging zeer snel af.

ps sorry voor de wind

Ze snipperen prima en knallen fantastisch! Heb enkele pakken ingekocht en super om kort bij Zena te wonen, ik ga er vaak langs, topwinkel.

Zo, de grote versie ging zeker snel af!
Toffe dingen hoor, snipperen ze goed?

Op camera is het helaas niet zo goed te zien maar ze snipperen
kei goed!! Echt leuke dingen.

De grote ging idd snel af. Denk dat ik ze moet verlengen met
visco. Anders kan het nogal gevaarlijk zijn.

Op een van de pakjes in the classic box staat weer een soort breuk/rekensom slaat dat op de grootte ?, vroeger stond dat altijd op al de rotjes van astronaut tot thunder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan