• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Oldschool kanonslagen binnenkort weer verkrijgbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarvoor bestel je het niet 1 of 2 maanden eerder,dan weet je zeker dat het er op tijd is???

Is ruim op tijd besteld. Maar Zena en ook andere importeurs hebben nog steeds te maken met de nasleep van het chemisch ongeval in China waardoor alle havens dicht zijn gegooid. En daarnaast is er extreme hitte geweest waardoor de fabrieken ook dicht moesten.

Geduld jongens. Ben allang zeer blij dat ik straks na 35 weer de enige echte ouderwetse klappers mag afsteken. Heerlijke jeugdherinneringen komen weer boven.
Top gedaan mannen! :thumbsup:

Waarvoor bestel je het niet 1 of 2 maanden eerder,dan weet je zeker dat het er op tijd is???

Al besteld een importeur eerder..
Veel fabrieken beginnen pas na de zomer met produceren voor de Nederlandse markt.
Daarvoor produceren ze voor andere landen.
Neem bv 4th of jully.
Dat is eerder dus produceren ze eerst voor de landen die dat vieren.
Dus eerder bestellen wordt wel gedaan..
Maar heeft vaak weinig tot geen enkel nut.

Ik begreep van iemand op het VWM forum dat de containers in een haven in Maleisië staan.
En dat ze het nu bij Zena op Oudjaarsdag verwachten.
Zou jammer zijn.

Zou PIETER dit misschien kunnen bevestigen? Anders zit ik mijn bezoek voor niets uit te stellen...

Wil ze erg graag hebben maar als wachten geen zin meer heeft... dan ga ik maar gewoon. Stel het nu vanaf begin dec al uit en steeds verschuift de datum iets.

Een seintje of ze er hoogst waarschijnlijk binnen een week zijn/of waarschijnlijk dit jaar niet optijd binnen zijn zou erg fijn zijn.

Alvast bedankt!

Als het goed volgens de laatste berichten uit de wandelgangen van Zena worden ze rond 17 december verwacht.

De containers zullen 17/18 december in de haven aankomen. Hoogstwaarschijnlijk zullen deze dan zaterdagnamiddag/zondag in de Megastores te verkrijgen zijn :)

TOP!

bedankt voor de update mensen! hopelijk niet nog meer vertraging en ze er ook echt zijn...

kan niet wachten op die knallertjes. vind ik leuker als al het andere (stuks) knal goed!!!

Ja via fpm op Facebook werd ik naar hun site geleid... normaal zit ik daar niet op. Joyce van zena heeft dat er zelf opgezet. Raar dat ze dat hier niet doet op vwc..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan