• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Oldschool kanonslagen binnenkort weer verkrijgbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slimme zet, het jeugd sentiment van vele oudjes die er wel wat geld voor hebben, ben zeer benieuwd of ze er volgend jaar nog zijn ,dit word een kaskraker

Prachtig om te zien. Nostalgie ten top. Toch maar eens kijken of ik ergens tijd kan maken om deze dingen te kopen. Kan ik die mooi in mijn koffertje doen met ander nostalgisch spul. :)

Zijn deze knallers op dezelfde manier gerold als de djf
golden dragon? Dus licht van gewicht?
Of gemaakt zoals vroeger? Dus strak gerold en iets zwaarder qua gewicht?

Enig idee waarom deze knallers alleen in Maaseik,Olen en Mechelen dacht ik verkocht gaan worden? En niet in Baarle? Dutch Invasion????

Nog geen enkel zicht op wanneer? Begin of eind vd week bijvoorbeeld?

Heeft die boot tegen wind ofzo. Best vervelend door

De container heeft helaas vertraging. Het gaat wat langer duren dus.

Zodra ze te krijgen zijn in Maaseik, Maasmechelen & Olen dan laat ik het wel weten.

Weet wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp?, is dat nieuwe producten veelal maar net op tijd of net te laat aankomen. Waarom plannen ze dat niet beter zodat het al voor of tijdens de verkoop in de bunkers ligt. Ik bedoel een jaar heeft 12 maanden, en uitgerekend in december wordt het weer spannend.

Zal wel aan mijn simpele geest liggen,.

Weet wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp?, is dat nieuwe producten veelal maar net op tijd of net te laat aankomen. Waarom plannen ze dat niet beter zodat het al voor of tijdens de verkoop in de bunkers ligt. Ik bedoel een jaar heeft 12 maanden, en uitgerekend in december wordt het weer spannend.

Zal wel aan mijn simpele geest liggen,.

Ze produceren in China niet alleen voor de Nederlandse/Belgische markt he! Een grootdeel is voor China zelf en wat denk je van 4 Juli in Amerika! :wink:

Oh oh, zit toch niet op het containerschip dat vastgelopen is bij Indonesië?

De container heeft helaas vertraging. Het gaat wat langer duren dus.

Zodra ze te krijgen zijn in Maaseik, Maasmechelen & Olen dan laat ik het wel weten.

Nee hoor :) Vaak krijg je gewoon een ETA door en 9 van de 10 komt de container later binnen. Nu is het ook zo vanwege het ongeluk in China met die grote explosie, dat er een hoop veranderd is, en dat levert ook de nodige vertragingen op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan