Obsessed

De bak van de avond hoor :)
ivm een golden bonfire , of booster van volt .
deze overtreft het .

de tijdsduur, diversiteit in effecten , grote van boeketten ,tempo, en een goede finale aan het eind, en prijs .

dit is mijn cake van het jaar !

Machtig mooi, boeketten flink gespreid en komen tot aan de grond.

Tempo, variatie en kleurstelling was fenomenaal!

Hele leuke bak. Maar in praktijk. Doorsnee.
Leuk voor een keer maar had voor mij niet de wow factor

Mooie boxje, voor de freakprijs van 110,- waar ie voor stond was het waanzinnig. Die dure prijzen die ik echter afgelopen maanden gezien heb laat ik hem staan

Vond deze dan toch juist wat tegenvallen, mede door het andere geweld maar hij stak er niet bovenuit. Prima box, zeker leuk ook i.v.m. waaiereffecten, maar gezien al het andere dat verkrijgbaar is komt deze hier (waarschijnlijk) niet nogmaals in de collectie.

Dit was hier ook het enige wat niet geheel aan de verwachting voldeed (al was die wel erg hoog misschien). Niet vanwege effectgrootte of burst, dat was gewoon dik in orde. Hij stopte echter halverwege, wat altijd balen is. Omdat de finale minder spectaculair is dan de salvo’s was het niet echt een ramp, maar opnieuw moeten aansteken nadat het publiek denkt dat ie al klaar was is minder. En de rij met tails deed het niet, kwam alleen gepruttel uit met wat rode/groene sterren… dat was de grote tegenvaller, had me erg op die rij verheugd haha

Overtuigde niet 100% voor een hogere prijs later in het seizoen, sommige prijzen die ik hier lees daar zou ik hem direct weer voor halen. Die tijden zijn voorbij en dus verwacht ik niet dat deze er weer komt!

Ik heb deze paar jaar geleden gehad en heb nooit de hype begrepen. Matige box. En ik heb veel vergelijkings materiaal

Ook gehad opzich een prima box die goed presteerde ondanks de wind, maar ik miste een finale in deze box, ik zal hem dan ook waarschijnlijk niet meer voor een 2e keer kopen, in CR actie voor leuk bedrag opkunnen pikken maar zal hier nooit geen 209 euro voor neerleggen.

Eens met de bovenstaande reacties. Het is zeker geen slechte box, maar hij voldeed niet aan mijn verwachtingen helaas. Dat heb je soms en hoort er ook een beetje bij.

Laatst bewerkt:
Hiervoor de ultimate aero geschoten was een tandje dikker, terwijl dit ook al een aardige box is. En zeker voor de prijs die ik destijds heb betaald.

Zonde dat deze een stukje minder is geworden...
Vorig jaar was dit wel de box de ik had in mijn collectie, maar dit jaar viel hij toch wel een beetje tegen.
Maar zoals gemerkt bij meerdere boxen kan wind ook een hoop doen....

Zie 9:05
Word 2x geschoten en met de Full Traction doorheen.

Vorig jaar zonder wind.

Back
Bovenaan