Obsessed

Wie het strandfilmpje van deze box heeft gezien, had kunnen weten dat die windgevoelig is. Zelf heb ik een aantal waaiercompounds en cakes uit de collectie getrokken en in de opslag gezet voor later met minder wind.

Ik heb hier een straatfilmpje van gezien toen het vrijwel wind stil was en toen was het echt een TOPPER! Ik kan mij dus wel indenken dat, als je het afsteekt met windkracht 5 en hoger, het dit jaar dik tegenviel. Naderhand heeft men dik spijt, maar dat is altijd achteraf. Spijt dat deze gekocht was of spijt dat men deze ondanks de harde wind toch afgestoken had?

Vond het hier wel meevallen met windgevoeligheid tov andere blokken, al is ie uiteraard nog stukken beter als het mooi windstil is. Viel wel weer op hoe hard de burst was! Geen echte finale inderdaad, dus ik had er nog een Fire Festival en W-Shape Dominator aan vastgeknoopt, maar liep helaas niet door.

Vanaf 1:07

Obsessed 1.jpg

Obsessed 2.jpg

Obsessed 3.jpg

Ik was hier helaas ook enigszins teleurgesteld over. Op een demo op 17 december nog gezien, en daar werd ik echt heel erg vrolijk van wat ik zag (ja was 100% productie) maar de 31e viel die mij toch wel wat tegen. Nog steeds een mooie bak hoor maar niet wat ik 2 weken eerder had gezien en dus verwachte.

Vermoed dat er gewoon 2 of meerdere batches zijn, de ene wat beter dan de ander.

Zo hé waar vind jij gates of detonation voor die prijs? Ikzelf vind de obsessed een van de betere w shape compounds maar ik zou zonder twijfel voor gates of detonation kiezen voor die 40 euro meer

Had al een vermoeden dat het breda zou zijn. Het ligt eraan wat je nu al hebt besteld en wat je budget is maar als je niet al meerdere dubbele compounds hebt besteld zou ik idd gates of detonation nemen, ook omdat de prijs/kruit verhouding erg goed is voor 2023

Helaas vonkoverslag waarbij hij ook vanuit het einde aanging. Daarbij ook 4x DumBum 16/20. Ging wel lekker, maar toch zonde, want de uitwerkingen waren top. Had er liever rustiger van willen genieten. Wind had er wel wat vat op. Wellicht ga ik hem dit jaar nog aanschaffen.

Oordeel zelf of het goed was of niet.
Vond het opzich wel een mooie box, vooral vorig jaar tegen 95€ dit jaar sla ik m toch over en kies ik voor een andere waaier compound.

Wat een bizar goede waaier compound was de Obsessed in de straat zeg. Voor 25mm is dit echt een enorm brede spreiding, ik zou zo denken dat dit een 30mm bak is geweest. Deze blies echt 30mm bakken eruit, ondanks dat er best wat wind stond. Echt genieten, ik vond dit een dikke verrassing. Ik heb wel het idee dat er flinke verschillen zijn tussen batches want ik zie soms heel andere straatfilms waar deze een stuk minder presteert.

Wat een bizar goede waaier compound was de Obsessed in de straat zeg. Voor 25mm is dit echt een enorm brede spreiding, ik zou zo denken dat dit een 30mm bak is geweest. Deze blies echt 30mm bakken eruit, ondanks dat er best wat wind stond. Echt genieten, ik vond dit een dikke verrassing. Ik heb wel het idee dat er flinke verschillen zijn tussen batches want ik zie soms heel andere straatfilms waar deze een stuk minder presteert.

bij mij was hij ook ongekend dik! dan had ik zeker de "goede batch" :D

Vanavond gezien bij Kuiper. Dat dit uit 25mm komt.. Ongekend goed, grote boeketten, harde burst. deze liet echt betere indruk achter dan de triple x die hierna kwam

Back
Bovenaan