Obsessed

Bij de (meeste/alle) Intratuins is deze nu 219, maar je krijgt er standaard een China Red Bul bij (waaier van 37.99) + Gratis artikel budget van € 43,80.

Goed, geen 80-100 euro zoals vorig jaar, maar 137 euro is ook niet slecht gelet op de prijzen bij de meeste winkels.

Oké, inderdaad geen spectaculaire finale en aardig aan de prijs.
Toch hebben de filmpjes mij overtuigd. Besteld :yes:

Bij de (meeste/alle) Intratuins is deze nu 219, maar je krijgt er standaard een China Red Bul bij (waaier van 37.99) + Gratis artikel budget van € 43,80.

Goed, geen 80-100 euro zoals vorig jaar, maar 137 euro is ook niet slecht gelet op de prijzen bij de meeste winkels.

De prijs is 137 na aftrek van de bruto adviesprijzen van producten die je zelf niet wil? :S

Als je toch al van plan was bijv. de combinatie actie van 4 dierencakes van 89,- te bestellen heb je hier echt een prima deal aan hoor. Ik snap je denk ik niet.

Ik bedoel eigenlijk dat je niet zo maar gratis vuurwerk van de aanschafprijs moet aftrekken. De prijs is 219. Mocht je het gratis vuurwerk leuk vinden is het mooi meegenomen, maar je koopt deze dus niet voor 137.

Vorig jaar gehad, dit jaar 2 maal. Dat zegt denk ik wel genoeg haha.
Dikke volle effecten en een erg dikke burst.

Heb je nog ruimte in je portemonnee, en kun je hem voor een leuke prijs scoren? Dan is dit zeker geen miskoop!

Kwam deze bak per toeval tegen voor €100.-
Zo te lezen heb ik daar goed aan gedaan.
Persoonlijk vind ik dat Wolff een mooie lijn heeft met dit soort boxen

Echt een topbak dit, blij dat ik deze heb besteld voor dit jaar. Kan niet wachten om dit ding zijn salvos te zien schieten.

Wat een toppertje zeg, ondanks de mist net bij de demo van Avri Vuurwerk echt een kanon van een bak, blij dat ik deze in de straat heb dit jaar!

Ook weer een compound met snoeiharde burst. Heb 'm al paar keer gezien maar hij blijft dik. Goede afwisseling in effecten en shapes, grote effecten en uitblinkende burst. Hele dikke bak.

Ziet er op bovenstaande films weer ontzettend goed uit. Goede tijdsduur, effecten komen goed over. Blij dat deze dit jaar in de straat staat.

Hele dik box. Grove boeketten en mooie tijdsduur. Maar toch vind ik persoonlijk de Tycoon en de Starduster van Wolff beter. Kwestie van smaak wellicht.

Toch wel redelijk gelukkig met deze mooie waaier box. Gekocht voor een gemiddelde box prijs van 85€ (9 boxen voor 750€)

Niet de juiste reken manier maaaaar het verzacht de pijn en was toch een aardige deal met toppers

Back
Bovenaan