Obsessed

Heel veel dank voor de film! De grootste cakebox van dit jaar en aangeschaft puur op basis van de china film. Lijkt echt prima te presteren, iets langzamer dan de eerste film maar hier gaan we van genieten!

Hele gave bak. Helemaal voor iemand met een zwak voor waaiercakes en -boxen zoals ik. Zit echter al zwaar over budget. Dus volgend jaar maar of iemand die langs komt overhalen 'm te kopen. Mooie samenwerking zo van China Red en Wolff.

Wat een fantastische bak was dit zeg, echt een topshowtje in W-shape! En precies zoals op de demofilms. Geen enkele vertraging tussen de cakes, prima tempo wat mij betreft en ook niet aangestoken een beauty van een cakebox. Was het enige product van Wolff in de collectie dit jaar, maar ze kunnen het nog steeds!

20191230_141711.jpg
20191230_141814.jpg
20191230_141738.jpg

Dit is inderdaad een mooie box, heb na sluiting van de winkel nog getwijfeld om deze mee te nemen, maar voor gekozen om lekker me verdiende geld te gebruiken voor fallas, aankomend seizoen hem misschien aanschaffen ten zij er ander mooi spul op de markt komt

Bijzonder sierlijke waaiercompound. Allereerst mijn complimenten voor de afwerking van de doos zelf, met voorgedrukte scheurranden en strak afgewerkte labels. De doos zelf was ook prachtig, helaas stopte cake 3 er na shot 1 mee. Dus bij de reservelont ontstoken. De opbouw van tempo was erg mooi geweest als deze in 1 keer doorliep, gewoon een topbox! De boeketten met palmen en blinkers vond ik het meest indrukwekkend!

Super gave waaier compound! Bijzonder mooi, harde burst en grote boeketten! Helemaal top! :D :applause:

Zeer mooie bak, hele mooie mix van effecten, tails tussendoor, pauzes merk je niet en vooral de tijdsduur was perfect. Merkte dat ikzelf verbaasd was hoeveel rijen hij schoot, hield niet op.
Zeker een van de betere nieuwkomers op de markt, de Poema lijn kent meerdere toppers.

Als die echt voor de 105 komt ga ik hem ook zeker overwegen.
alleen china red? dit is toch wolff ? of mis ik iets?

Back
Bovenaan