Obsessed

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6939
Artikelnaam: Obsessed
Bruto Gewicht: 10 kg
Netto Kruitgewicht: 1958 gram
Aantal Schoten: 168 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 120 sec
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €159,00

982.1569829271.png

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een vette bak zeg! Ik vind alleen de finale niet echt heel goed bedacht. Is een beetje minimaal voor mn gevoel.

Wat een geweldige waaierbak, echt een van de betere die ik heb mogen aanschouwen. de opbouw qua effecten is zeer netjes en goed, net als het opvoeren van het tempo en het steeds explosievere karakter van de effecten. Ben echter wel zeer benieuwd naar het prijskaartje, dus Wolff doe eens lief :D

Wederom een prachtig product van Wolff, lekker veel blingbling. Alleen mis nog 1 finale rij aan het einde

Ik vind dit een hele mooie bak. Alles klopt al mag de finale wat heftiger. De opbouw is echt super.

Oef €159,00 vind ik net ff te veel aangezien ik al veel heb besteld. Deze zal even een jaartje moeten wachten, staat iig wel op de lijst.

Oef €159,00 vind ik net ff te veel aangezien ik al veel heb besteld. Deze zal even een jaartje moeten wachten, staat iig wel op de lijst.

Heb hem (met code) voor €115,95 gezien. Maar ook voor mij geldt dat mijn budget al is overschreden, dus een jaartje wachten.

Lees bij iedereen dat budget al overschreden is, wat maakt het dan nog uit :) Hier overigens hetzelfde hoor...

Wat een mooie bak dit !! Na mijn ervaring met de Blue Night Fire van vorig jaar, zou ik deze zo bestellen, ware het niet dat het budget zodanig geslonken is, dat het niet meer gaat lukken :sad:
Voor volgend jaar dan maar ....

Tering wat een bak. Filmpje van Youtube, vanaf 14:50 (of het gepinde moment in bovenstaande video)

Back
Bovenaan