Noi-Z [Compound]

Perfect, dan wil ik deze serieus weer overwegen, want die tails zijn echt een dikke toevoeging.

Dit blok heeft een heerlijke burst en ook de lancering van de bombettes van links naar rechts is erg gaaf. De finale van 3 rijen was ook in de 2023 batch weer heerlijk, heb ook de versie met 108 shots gehad een jaar ervoor maar heb hem niet als minder ervaren behalve dan dat hij ietsje sneller klaar is. Is het beste product om te schieten met harde wind of mist omdat ze zelfs dan nog goed overkomen.

Ik ben benieuwd. Heb de oude versie ooit live op een demo gezien en die was erg gaaf. Heb vernomen dat de nieuwe versie dit jaar bij een mede liefhebber in de straat zal staan, dus die ga ik wel even bekijken

Dit blok heeft een heerlijke burst en ook de lancering van de bombettes van links naar rechts is erg gaaf. De finale van 3 rijen was ook in de 2023 batch weer heerlijk, heb ook de versie met 108 shots gehad een jaar ervoor maar heb hem niet als minder ervaren behalve dan dat hij ietsje sneller klaar is. Is het beste product om te schieten met harde wind of mist omdat ze zelfs dan nog goed overkomen.
Goed om te weten dat hij het zelfde ge leven is! Heb ook de 108 gehad vorig jaar voor 113eu. De nieuwe versie is minimaal 150 euro. Vind ik helaas te gortig. Maar het is echt wel een machtige bak ja! De lancering, hoogte en volle boeketten is mij het meeste bij gebleven. Wauw!

Vast dik hoor deze maar 200 euro? Da's 2,5 euro per shot en mij te gortig.
Pak dan de fire festival en cairo en plak die dan aan elkaar, Dat kan je zelfs x2 doen voor dat geld😉

Gelukkig van deze de 2023 of ouder besteld. Kom ik goed weg. Benieuwd waarop ze deze afgekeurd hebben.

De 31e relatief vroeg op de avond geschoten, batch 2023-1. Wat blijft dit blok toch indrukwekkend, ik meerdere jaren de 108 shots variant geschoten en voor het 2e jaar op rij de 81 shots versie. Schoot weer breed, laag en klapte snoeihard. Behoord naare mijn mening nog steeds tot de top van de NL consu compounds

Ik weet dat je mee leest Marchel, maar dit is de kwaliteit die we van Evolution Fireworks willen zien

Back
Bovenaan