Perfect, dan wil ik deze serieus weer overwegen, want die tails zijn echt een dikke toevoeging.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed om te weten dat hij het zelfde ge leven is! Heb ook de 108 gehad vorig jaar voor 113eu. De nieuwe versie is minimaal 150 euro. Vind ik helaas te gortig. Maar het is echt wel een machtige bak ja! De lancering, hoogte en volle boeketten is mij het meeste bij gebleven. Wauw!Dit blok heeft een heerlijke burst en ook de lancering van de bombettes van links naar rechts is erg gaaf. De finale van 3 rijen was ook in de 2023 batch weer heerlijk, heb ook de versie met 108 shots gehad een jaar ervoor maar heb hem niet als minder ervaren behalve dan dat hij ietsje sneller klaar is. Is het beste product om te schieten met harde wind of mist omdat ze zelfs dan nog goed overkomen.
Is wel echt een dikke bak man en ben bang deze niet meer te vindenNee joh. Niet doen. Dat is zonde.
Heb een budget van €200 voor een dikke beuker heb jij anders aanraders liefst 30mm of mix danTja.. het is een fantastisch dikke bak, maar voor dat geld.. no way!
Als je het budget hebt en het wil uitgeven aan 1 compound dan deze gewoon kopen.Heb een budget van €200 voor een dikke beuker heb jij anders aanraders liefst 30mm of mix dan
Neeeeeeee hahahaha meen je nietHelaas is de 2024 batch van de Noi-Z afgekeurd.
Als ze er een beetje blij van worden is dat reden voldoende voor afkeur. Wat zuur is moet zuur blijven.Gelukkig van deze de 2023 of ouder besteld. Kom ik goed weg. Benieuwd waarop ze deze afgekeurd hebben.