Noi-Z [Compound]

Het exemplaar wat Shell-Martijn heeft gefilmd, heb ik afgelopen jaarwisseling ook gezien. Deze waaier maakte op mij echt een zeer gave indruk! Hele grove crackling boeketten die echt het hele luchtruim vullen. De strobe tails voegen ook werkelijk wat toe. Zo simpel, maar zo doeltreffend. Die finale is echt ongekend. Een crackling chry waaier lijkt misschien nogal standaard, maar de breedte van deze is echt subliem.

Dit is toch een bak in mijn top 3 ! Geweldig! Past makkelijk in een prof show... top tails en die finale!! LEKKER

Video toont de Noi-Z na een aantal schoten van 2x Daisy Beam. Er zit overslag in cake 1.

Toch enigszins een tegenvaller voor mij. Schiet me té hoog, waardoor het wow-effect een beetje verdwijnt. Ook zijn de boeketten redelijk karig voor 30mm crackling boeketten. De blinking tails zijn wel fenomenaal!! En al met al een imposante bak, misschien lagen mijn verwachtingen té hoog.

Video toont de Noi-Z na een aantal schoten van 2x Daisy Beam. Er zit overslag in cake 1.

Toch enigszins een tegenvaller voor mij. Schiet me té hoog, waardoor het wow-effect een beetje verdwijnt. Ook zijn de boeketten redelijk karig voor 30mm crackling boeketten. De blinking tails zijn wel fenomenaal!! En al met al een imposante bak, misschien lagen mijn verwachtingen té hoog.

Hmm kan ik me iets bij voorstellen als ik je film bekijk. En de film van mikosje geeft me juist wel dat speciale wow gevoel

Echt een chaosbak zeg. Heerlijk ding, echt goede burst en afvuurgeluid en gewoon heerlijk tempo! Mooie finales erin, heel de straat gewoon gevuld. Die strobe voegt ook echt wat toe, lekker fel en maakt het net even wat mooier dan alleen crackling. Erg blij dat ik hem heb gehad.

Batch van 2020 is veel te langzaam en juist om de snelheid koop je 'm. Het wow effect is inderdaad nu wel echt verdwenen alhoewel het met de laatste 3 salvo's wel goed zit.

Back
Bovenaan