Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee klopt, maar ergens vind ik het ook wel leuk om wat nieuwe producten op de gok te nemen, juist omdat het toch de laatste keer is. Fomo is te sterk hahaD'r hoeft om mij dit laatste jaar niks nieuws bij. Het is toch altijd afwachten hoe het in de straat presteert (zeker ook bij Rubro/VWM) en er is wrs volgend jaar geen kans bewezen kwaliteit/batch in de freak te orderen.
Top!Wij zijn afgelopen vrijdag inderdaad op bezoek geweest bij Rubro/Mania. Komen weer genoeg nieuwe artikelen aan, waar ook weer prachtige producten bij zaten. Wij krijgen de info zsm doorgestuurd en zullen even kortsluiten wanneer het online mag.
Lekker bezig mannen, toch wel benieuwd waar Rubro mee gaat komen..Wij zijn afgelopen vrijdag inderdaad op bezoek geweest bij Rubro/Mania. Komen weer genoeg nieuwe artikelen aan, waar ook weer prachtige producten bij zaten. Wij krijgen de info zsm doorgestuurd en zullen even kortsluiten wanneer het online mag.
Even op adem komen en daarna weer.vol gas bestellenDit is ook precies de reden waarom ik voorlopig even stop met kopen,er komen nog zoveel mooie producten aan straks van meerdere importeurs
Heb volgens mij al wat leuke nieuwe producten gezien uit de rubro collectie, pyro mania specials of selections op de site van gebro vuurwerkEven op adem komen en daarna weer.vol gas bestellennooit genoeg
Scherp, en ook met video’s. Komen mooie producten aanHeb volgens mij al wat leuke nieuwe producten gezien uit de rubro collectie, pyro mania specials of selections op de site van gebro vuurwerk
Heb volgens mij al wat leuke nieuwe producten gezien uit de rubro collectie, pyro mania specials of selections op de site van gebro vuurwerk
Heel vet maar de spreiding doet me een beetje denken aan de coconut bounty op de welbekende demo....niet heel realistisch dus ben ik bang voor!!deze is mooi zeg![]()
Als er heel groot Concept op staat neem je 50% van die videoHeel vet maar de spreiding doet me een beetje denken aan de coconut bounty op de welbekende demo....niet heel realistisch dus ben ik bang voor!!
Goed gezien, is idd dus nog maar afwachten wat het is,nog even los vd prijzen en we kunnen helaas niet wachten op het eerste straatfilmpje dit mogelijk laatste jaarAls er heel groot Concept op staat neem je 50% van die video![]()