Nieuwe producten 2025

Wij hebben besloten om de topics met nieuwe producten te verwijderen. Wij hebben tijdens ons bezoek aan Rubro besproken dat de artikelen op ons forum online komen zodra wij groen licht hebben. Hier willen wij ons graag aan houden en zullen de topics aanmaken, met alle juiste info, zodra dit dus online mag.

Moet eerlijk zeggen dat wat ik ervan gezien heb ,de concept filmpjes, mooi zijn. Maar wel heel veel riakeo 'inspired' en dat gekleurde dingetje uit een burst weten we nu wel.

Ik ga persoonlijk voor de bewezen rubro classics dit zgn laatste jaar zoals de tb, 4s en ig die al in bestelling staan.
Mocht dat kooigelul doorgaan dan heb ik dikke pech en schakelen we door.

Maar nogmaals, de eerste filmpjes zijn best heel mooi. Ik sluit niets uit ;)
Rubro Event 4 Seasons was vorig jaar al zonder kooi, lijkt me dat die dan gewoon uitgeleverd wordt bij de winkel :)

Rubro Event 4 Seasons was vorig jaar al zonder kooi, lijkt me dat die dan gewoon uitgeleverd wordt bij de winkel :)
De 2024 batches die ik gezien heb zaten allen in kooi. Grotere kans dat die bij de winkelier verwijderd zijn als jij een kooiloos exemplaar had. (Of zijn er weer zowel met/zonder kooi in omloop geweest. Lijkt mij qua burst sterk met dit product).

Back
Bovenaan