harry janssen
VWC lid
Het is mij om het even manIk zie geen filmpjes hoor, worden al wat nieuwe artikelen klaar gezet maar staan nog geen filmpjes bij. Relax harry, alles komt goed..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is mij om het even manIk zie geen filmpjes hoor, worden al wat nieuwe artikelen klaar gezet maar staan nog geen filmpjes bij. Relax harry, alles komt goed..
waren idd geen filmpjes maar product presentatie zonder filmpjes ,misschien toch eerst iets langer kijken voor dat ik reageer
Rubro Event 4 Seasons was vorig jaar al zonder kooi, lijkt me dat die dan gewoon uitgeleverd wordt bij de winkelMoet eerlijk zeggen dat wat ik ervan gezien heb ,de concept filmpjes, mooi zijn. Maar wel heel veel riakeo 'inspired' en dat gekleurde dingetje uit een burst weten we nu wel.
Ik ga persoonlijk voor de bewezen rubro classics dit zgn laatste jaar zoals de tb, 4s en ig die al in bestelling staan.
Mocht dat kooigelul doorgaan dan heb ik dikke pech en schakelen we door.
Maar nogmaals, de eerste filmpjes zijn best heel mooi. Ik sluit niets uit![]()
Ow echt. Dat wist ik nietRubro Event 4 Seasons was vorig jaar al zonder kooi, lijkt me dat die dan gewoon uitgeleverd wordt bij de winkel![]()
De 2024 batches die ik gezien heb zaten allen in kooi. Grotere kans dat die bij de winkelier verwijderd zijn als jij een kooiloos exemplaar had. (Of zijn er weer zowel met/zonder kooi in omloop geweest. Lijkt mij qua burst sterk met dit product).Rubro Event 4 Seasons was vorig jaar al zonder kooi, lijkt me dat die dan gewoon uitgeleverd wordt bij de winkel![]()