Nieuwe producten 2025

Tijdens een recente afspraak met Rubro/Vuurwerkmania ben ik helemaal bijgepraat en heb ik ook alle nieuwe producten mogen bekijken. Daar zitten zeker weer een aantal toppers tussen. Opvallend is een compleet nieuwe 30MM-lijn waar ook de hierboven genoemde Atlantis onder valt. Rubro/Vuurwerkmania heeft zelf hoge verwachtingen van deze nieuwe lijn en eerlijk is eerlijk: de video's zagen er veelbelovend uit. Ik kijk uit naar de Importeursdemo!!

Tijdens een recente afspraak met Rubro/Vuurwerkmania ben ik helemaal bijgepraat en heb ik ook alle nieuwe producten mogen bekijken. Daar zitten zeker weer een aantal toppers tussen. Opvallend is een compleet nieuwe 30MM-lijn waar ook de hierboven genoemde Atlantis onder valt. Rubro/Vuurwerkmania heeft zelf hoge verwachtingen van deze nieuwe lijn en eerlijk is eerlijk: de video's zagen er veelbelovend uit. Ik kijk uit naar de Importeursdemo!!

Wat kijken er ook naar uit, met de stichting onder de zonnepanelen :p

zie trouwens nu dat alle eerdere producten van de rubro familie ineens weg zijn bij gebro , 😂 waarschijnlijk net even te vroeg op de site gezet ???

Die kans is groot, ze willen het nog niet online hebben.
ja deze was niet helemaal volgens planning volgens mij ,knalkoning heeft ze er wel nog op staan de producten maar dan zonder de video's wel de "prijzen" niet iedereen heeft dezelfde memo gekregen denk ik 😁 😂

Die kans is groot, ze willen het nog niet online hebben.
het is maar welke marketing strategie je kiest ,met mijn 1e vermelding gisteren hadden ze toch even ruring mbt de producten ineens ,kom zelf uit de sales en heb ervaring met inkoop op grote schaal vanuit het verre ,met daarbij ervaring in de grafische en verpakkings sector en logistieke kant ,zou wel eens mee willen kijken in de keuken van een vuurwerkimporteur wat dat betreft ,er moeten een hoop punten/kosten bij elkaar komen om tot een verkoop prijs te komen met uiteraard nog een gezonde marge die nodig is

Hoeft helemaal niks met marketingstrategie te maken te hebben. Gezien het feit dat er concept in de filmpjes staat kan het ook maar zo zijn dit dit niet het uiteindelijke product is. Rubro mag t weten, we wachten t gewoon lekker af. Alle nieuwe producten in één keer is ook zo saai...

Hoeft helemaal niks met marketingstrategie te maken te hebben. Gezien het feit dat er concept in de filmpjes staat kan het ook maar zo zijn dit dit niet het uiteindelijke product is. Rubro mag t weten, we wachten t gewoon lekker af. Alle nieuwe producten in één keer is ook zo saai...
Vandaar de nieuwsgierigheid naar het proces 😉 en idd beetje bij beetje is niets mis mee 👍

Back
Bovenaan