Nieuwe producten 2025

Moet eerlijk zeggen dat wat ik ervan gezien heb ,de concept filmpjes, mooi zijn. Maar wel heel veel riakeo 'inspired' en dat gekleurde dingetje uit een burst weten we nu wel.

Ik ga persoonlijk voor de bewezen rubro classics dit zgn laatste jaar zoals de tb, 4s en ig die al in bestelling staan.
Mocht dat kooigelul doorgaan dan heb ik dikke pech en schakelen we door.

Maar nogmaals, de eerste filmpjes zijn best heel mooi. Ik sluit niets uit ;)

Ik snap ook wel dat Rubro het zo doet, zij moeten er vast niet aan denken dat er filmpjes online gezet worden die niet representatief zijn voor het uiteindelijke product ;)

/sarcasme modus uit

Niet mee eens, winkeliers krijgen de beelden als concept of om het idee te krijgen van het product wat gaat komen met de boodschap nog niet delen.

dan zit in mijn ogen de winkelier fout als die de video toch deelt.
Klopt, maar als winkelier wil je toch ook een keer beginnen met je handel, zijn al zo veel winkels volop aan het verkopen, maar eens, afspraak is afspraak helemaal als je zaken doet met elkaar

Iets van eigen schuld dikke bult of op zijn minst naïef te noemen
Denk juist dat het zeer naief van jou is. Hoe moeilijk is het om te begrijpen als je iets niet mag delen dit je ook niet doet? Rubro deelt zijn info met hun afnemers zodat ze hun assortiment kunnen bepalen. Tis allemaal niet zo heel ingewikkeld, het wordt vaak ingewikkeld gemaakt;)

Klopt, maar als winkelier wil je toch ook een keer beginnen met je handel, zijn al zo veel winkels volop aan het verkopen, maar eens, afspraak is afspraak helemaal als je zaken doet met elkaar
Dan begin je met de handel in producten van andere importeurs en als je het als winkelier dan echt niet kan verkroppen dat Rubro z'n filmpjes nog niet openbaar maakt dan moet je dat met Rubro bespreken. Het is simpelweg lomp om filmpjes en product informatie openbaar te maken als er nadrukkelijk is aangegeven dat dat niet de bedoeling is. En ik zou als ik in de schoenen van Rubro stond simpelweg stoppen met vroegtijdig aanleveren van informatie bij zo'n afnemer die blijkbaar niet betrouwbaar is.

Dan begin je met de handel in producten van andere importeurs en als je het als winkelier dan echt niet kan verkroppen dat Rubro z'n filmpjes nog niet openbaar maakt dan moet je dat met Rubro bespreken. Het is simpelweg lomp om filmpjes en product informatie openbaar te maken als er nadrukkelijk is aangegeven dat dat niet de bedoeling is. En ik zou als ik in de schoenen van Rubro stond simpelweg stoppen met vroegtijdig aanleveren van informatie bij zo'n afnemer die blijkbaar niet betrouwbaar is.
Dat ben ik volledig met je eens, ga je als afnemer in de fout, bedoeld of onbedoeld dan sta je achter in de rij, het maakt mij uiteraard geen moer uit en filmpjes zeggen niets weten we allemaal en voor de rest geloof ik het wel 😇 allemaal 👍 het is wellicht wel extra klote voor de naam die er bij de filmpjes staan 😉 én je kan als importeur ook kiezen en te wachten om de daadwerkelijke echte filmpjes te delen naar winkeliers ipv concept filmpjes, je kiest als importeur uiteindelijk zelf voor welk product je gaat brengen niet de winkeliers

Laatst bewerkt:
Ach, er zijn hier ook mensen die NADRUKKELIJK het verzoek krijgen iets niet op het forum te delen, staat het er binnen 3u alsnog. :bonk:

Veel mensen zijn niet gemaakt om 'geheimpjes' voor zichzelf te houden.

Voor de mensen die het niet snappen, of willen snappen, die filmpjes zijn niet bedoelt om de wereld in te slingeren.
Het zijn indicaties van Rubro voor winkeliers waar ze mee van plan zijn.

Daarom staat er ook met koeieletters 'concept' op

GBV/Wolff/Broekhoff etc gooien gelijk het 'echte' filmpje de wereld in zover ik weet.

Maar dan nog, als je merk zegt hou het stil en je slingert het de wereld in ben je doof of je gaat voor gratis reclame wat hier dus gebeurt.

Én zo worden we dagelijks geconfronteerd met filmpjes op het internet waar het niet de bedoeling van was dat ze gedeeld zouden worden toch? Deel je mening volledig hoor zeker in een zakelijke setting maar blijf het toch wel een beetje naïef vinden dat je het risico blijkbaar niet goed inschat, én zie hoeveel aandacht rubro alleen hier al krijgt 😉😁 én ze kunnen beter over je lullen dan van je eten zeggen we hier in 030 👍👊

Én zo worden we dagelijks geconfronteerd met filmpjes op het internet waar het niet de bedoeling van was dat ze gedeeld zouden worden toch? Deel je mening volledig hoor zeker in een zakelijke setting maar blijf het toch wel een beetje naïef vinden dat je het risico blijkbaar niet goed inschat, én zie hoeveel aandacht rubro alleen hier al krijgt 😉😁 én ze kunnen beter over je lullen dan van je eten zeggen we hier in 030 👍👊
In 070 is het, ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :d

Voor de mensen die het niet snappen, of willen snappen, die filmpjes zijn niet bedoelt om de wereld in te slingeren.
Het zijn indicaties van Rubro voor winkeliers waar ze mee van plan zijn.

Daarom staat er ook met koeieletters 'concept' op

GBV/Wolff/Broekhoff etc gooien gelijk het 'echte' filmpje de wereld in zover ik weet.

Maar dan nog, als je merk zegt hou het stil en je slingert het de wereld in ben je doof of je gaat voor gratis reclame wat hier dus gebeurt.
Én zie ik nu ineens de filmpjes vol doorstromen op vwc ? Kraan staat open bij rubro ineens?

Back
Bovenaan