Nieuwe producten 2011-2012 Original

aii 16,- is voor mij persoonlijk toch net iets te duur om ze aan mijn collectie toe te voegen (was van plan er een aantal mee te nemen voor voetbal)
maar goed, misschien in april-begin mei gaan halen:D

Worden 10 nov. verwacht:

-Chain 60
-Chain 500
-Etna
-Caldera
-Krakatau
-Eyafjo***ulik
-Alien
-Ufo
-Lynx
-Draco
-Fenix
-Cobra
-Myth

Daar corrigeer(?) ik je even op Ruben,

Aangezien het weer een hoop producten zijn, zijn dit een aantal containers.
Op het moment is het team van container lossers niet zo super groot, dit kan dus wel eventjes duren.

Ga er maar vanuit dat 2 dagen na aankomst van de container de artikelen pas in de winkel liggen!

(Dit sowieso ook om teleurstellingen te voorkomen)

Nieuw bij Zena Vuurwerk: B105 Quatro Pakket
Set van vier 16sh cakes met verschillende effecten voor maar € 25,00

Zena Vuurwerk
Weer een nieuw product binnen!!!! De Orion! 16shots batterijen van super Thor kwaliteit!

Nu binnen de Odin.
377397_315715298458514_257331647630213_1241015_529047911_n.jpg

Wie weet waarom de MOD waaiers niet meer op de site staan van Original? Ze stonden er tot voor kort wel op maar nu zijn ze weg gehaald! IEmand enig idee?

Komt het doordat ze nog niet binnen zijn of zijn ze niet door de keuring heen?

GR

Wie weet waarom de MOD waaiers niet meer op de site staan van Original? Ze stonden er tot voor kort wel op maar nu zijn ze weg gehaald! IEmand enig idee?

Komt het doordat ze nog niet binnen zijn of zijn ze niet door de keuring heen?

GR

Geen van beiden. Wat ik ervan gehoord heb is dat de Belgen en gemiddelde NL-consument er niet echt warm van wordt vooral ook omdat ze niet begrijpen hoe ze het moeten gebruiken. Dus gewoon ernaar vragen in de winkel!

tuurlijk word de gemiddelde consument er niet warm van.
8 schoten die in 1 schot tegelijk gaan voor 15euro.
dat vinden velen te duur.
Ik word er wel warm van:wink:

Wat ik ervan gehoord heb is dat de Belgen en gemiddelde NL-consument er niet echt warm van wordt vooral ook omdat ze niet begrijpen hoe ze het moeten gebruiken.

Hoe weten ze dit nu terwijl hij nog niet eens verkocht is. Ik zit er juist op te wachten tot ik zie/hoor dat ze binnen zijn..

Back
Bovenaan