Nieuwe producten 2011-2012 Original

Veel potten ruim 1 euro duurder. Vind het toch de rit niet meer waard na deze prijs stijging.

Dag belgen hallo Duitsers :frusty:

Ik heb ook het idee dat die producten van vuurwerkvisie/totaal een noodgreep zijn omdat er op dit moment nauwelijks iets op voorraad is van hardlopende producten

Dat jullie daar nu mee komen zeg. De nieuwe prijzen zijn enkele weken terug al doorgevoerd...

Er zijn members op dit forum die niet de tijd hebben om 24 uur per dag Original te volgen. Burning Salvo en ik zijn daar waarschijnlijk 1 van. Vandaar dat wij nu reageren :bonk:

Filmpje van de nieuwe Box.
4 cakes 35/35/42 en 61 schots.
Allemaal 500 grams. € 149.00 per box.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geupload door Vinmoxan.

Nieuw in belgie:

NL007: Laughing Sky:
80 schots, 496 gram,20 mm, 4/karton, €49
Effect: Red peony with color tail, green peony with color tail, yellow peony with color tail, crackling peony with color tail.
NL007-lauching sky.jpg

HOL014: Camuro Blaster:
49 schots, 490 gram, 30 mm, 3/karton, €64.50
Blue tail to brocade crown.
camuro blaster.jpg

NL003: Super Seventy;
70 schots, 480 gram, 20 mm, 4/karton, € 42,50
Gold flash & purple with purple tail, red with Chry. with white tail, green & bleu with bleu tail & Silver bang.
70's.jpg

NL331: Golden Temple, Giant 37
37 schots, 500 gram, 30 mm, 4/karton, € 52.50
Silver crackling chrysantheum with golden tail. Crackling gold willow with purple tail.
NL33giant-temple.jpg

HOL09: Palm Assortiment.
16 schots, 200 gram, 25 mm, 1/6 karton, € 16
Prachtige verschillende palm effecten.
Hol09-palm.jpg

nieuw in belgie ..
Oudere cake's die in nederland het niet goed hebben gedaan of het net niet gehaald hebben bij het grotere plubliek, omgelabelt voor de Belgische markt.
De prijzen zijn gelijk gebleven , of duurder.
....Maar wanneer je lid bent van LVC krijg je korting:bonk: zoiets..

nee dat is natuurlijk flauw!
Ik ben erg blij dat de TOPPER zoals de PALM assortie nu ook in Belgie tekoop is.
eerlijk is eerlijk het is echt een top assortiment!
En de Super seventy ben ik altijd wel fan van geweest.
Maar ik denk dat deze niet echt gewaardeerd woord door het grote pu bliek.
Nee ik ga dit jaar niet meer na belgie.. en mij lokken ze ook niet met mooie prijzen.
missschien volgendjaar weer als ik weer in de buurd ben..

Maar wel leuke nieuwe labels.

De Giant en de golden temple waren in nederland dus ook toppers,zelfde geld voor de andere nwe Belgische batterijen,anders waren ze niet in het B assortiment gekomen.
Voor LVC leden zijn ze dik afgeprijsd ,bijvoorbeeld de Palm potten van 16 voor 11 euro,de Giant 37,Golden temple vab 52,5 voor 37 euro.
hier hou ik het even bij anders is het weer spam volgen 3 x H.

De Giant en de golden temple waren in nederland dus ook toppers,zelfde geld voor de andere nwe Belgische batterijen,anders waren ze niet in het B assortiment gekomen.
Voor LVC leden zijn ze dik afgeprijsd ,bijvoorbeeld de Palm potten van 16 voor 11 euro,de Giant 37,Golden temple vab 52,5 voor 37 euro.
hier hou ik het even bij anders is het weer spam volgen 3 x H.
heey schatje het is geen spam hoor:p
Was gewoon als geintje bedoeld..
Idd de Golden Temple vond ik ook een topper.. helemaal overheen gekeken.
Over de andere cake's deel ik de mening helaas niet.
Maar goed was maar geintje hoor..
Moet kunnen tog?
Jij weet net zo goed als ik dat ik volgendjaar gewoon weer de auto vol laadt..
daar gaat ut tenslotte tog om, tog?

Back
Bovenaan