Nieuwe producten 2011-2012 Original

De effecten op zich branden al langer door. Dat de bombetten niet absurd hoog komen, blijven de effecten dicht bij de grond ja. Hierdoor krijg je goede "vallende" effecten. Soms tot de grond aan toe. Dus wel netjes afstand nemen, zoals het hoort :wink:

Ok dank je, zeker dat er een paar van die nieuwe blokkies in de collectie komen, lekker hoor:)

Dat het geen samples zijn geloof ik hoor. Waar ik alleen wel aan twijfelde is of het wel normaal is dat de hydra potten zo goed zijn. Ook al zijn het geen samples, dan nog kan er een fout gemaakt zijn in China, per ongeluk of expres. Het zou fijn geweest zijn als zena_beringen had kunnen bevestigen dat er door original fireworks of thor (wie maakt nu eigenlijk de nieuwe producten?) inderdaad met opzet is gewerkt aan grote effecten voor deze potten, maar uit zijn verhaal begrijp ik dat het niet als een verrassing komt bij de mensen van original fireworks zelf, en daaruit concludeer ik dat het waarschijnlijk wel goed zit.

Dit verklaart wel veel

De blokken gingen waarschijnlijk branden omdat we ze in plastiek hebben ingepakt. Dit omdat het nogal veel regende en we de blokken liever droog hielde. Dus wat er is gaan branden is het plastiek. Een cake word CE niet goedgekeurd als deze in brand vliegt

Betreft de minimale voorraad:

Het probleem is dat iedereen last heeft van de CE keuringen en de productie stop van afgelopen zomer. Als je ineens 4 tot 6 weken niet kan produceren terwijl het dan normaal in volle gang is dan ga je achterlopen. Daarom heeft bijna ook geen enkele importeur in NL alles al op voorraad. Het is nu pas allemaal onderweg.

Original heeft niet gewacht dat het productie proces 100% voltooid was en gewoon overal al 2 dozen van deze kant op laten sturen zodat ze gewoon een leuke demo konden schieten. Dit waren geen samples maar gewoon productie cakes. Samples zijn overigens ook zo goed als altijd zonder label en met een nummertje erop geschreven. Dit waren gewoon volwaardige dozen met CE etiket erop en alle cakes waren gelabeld.

Betreft de uitwerking van de Hydra serie. Dit is zoals ik alles van boven de 20gram per tube had verwacht. Ik denk ook dat veel van de spullen nog gewoon vochtig waren. Dat heb je nou eenmaal als het net de container uit komt rollen. Het verschil tussen 15 en 25 gram is het verschil tussen een consu en een prof cake. Ik heb het vaker meegemaakt dat cakes bij de importeurs demo niet goed waren maar met oud en nieuw gewoon top stonden te blazen. Puur vocht waar je als importeur niks aan kan doen.

Pas wanneer je met oud en nieuw je blokjes in de hens zet kan je iets concluderen.

Wij van wc eend adviseren wc eend...

De blokken gingen waarschijnlijk branden omdat we ze in plastiek hebben ingepakt. Dit omdat het nogal veel regende en we de blokken liever droog hielde. Dus wat er is gaan branden is het plastiek. Een cake word CE niet goedgekeurd als deze in brand vliegt

Betreft de minimale voorraad:

Het probleem is dat iedereen last heeft van de CE keuringen en de productie stop van afgelopen zomer. Als je ineens 4 tot 6 weken niet kan produceren terwijl het dan normaal in volle gang is dan ga je achterlopen. Daarom heeft bijna ook geen enkele importeur in NL alles al op voorraad. Het is nu pas allemaal onderweg.

Original heeft niet gewacht dat het productie proces 100% voltooid was en gewoon overal al 2 dozen van deze kant op laten sturen zodat ze gewoon een leuke demo konden schieten. Dit waren geen samples maar gewoon productie cakes. Samples zijn overigens ook zo goed als altijd zonder label en met een nummertje erop geschreven. Dit waren gewoon volwaardige dozen met CE etiket erop en alle cakes waren gelabeld.

Betreft de uitwerking van de Hydra serie. Dit is zoals ik alles van boven de 20gram per tube had verwacht. Ik denk ook dat veel van de spullen nog gewoon vochtig waren. Dat heb je nou eenmaal als het net de container uit komt rollen. Het verschil tussen 15 en 25 gram is het verschil tussen een consu en een prof cake. Ik heb het vaker meegemaakt dat cakes bij de importeurs demo niet goed waren maar met oud en nieuw gewoon top stonden te blazen. Puur vocht waar je als importeur niks aan kan doen.

Ah kijk daar hebben ik en volgens mij veel andere mensen nou echt iets aan! Bedankt voor deze logische uitleg, goeie post.

Ik lees hem tot mijn spijt ook nu pas :D
Maar mooi om te weten iig, dan lijken het me absoluut must-haves! Ben benieuwd naar de oud en nieuw filmpjes die ongetwijfeld zullen verschijnen :D

Dus dat betekent dat er veel samples zijn geschoten tijdens de demo? Hm...dat vind ik bijzonder jammer.

Kan je toevallig ook nog bevestigen dat alle nieuwe producten van Original binnen het merk Thor vallen?
Nope waren gewoon normale producten, maar dat wist je inmiddels al door Tony's post :wink:

De nieuwe producten zijn van het Thor label inderdaad.
De enige uitzondering daarop zijn de Herlat potten uit de NL collectie, die nu 'nieuw' in Belgie zijn :wink:

Pas wanneer je met oud en nieuw je blokjes in de hens zet kan je iets concluderen.

Wij van wc eend adviseren wc eend...

Mijn ervaring met original fireworks is dat altijd alles eraan wordt gedaan om de klanten tevreden te houden. Ik vertrouw nog eerder een medewerker van original fireworks dan de fanklanten die je op hun forum ziet.

Misschien stomme vraag.

Over de reserve lont, Kan je daarmee ook doorlonten?

Staat me iets bij dat iemand zei dat je dat kon doen.

Er is weer een lading van de nieuwe producten binnen! - Midgaard - Ragnarok - Achilles - Hydra - Hercules - Lionheart - Perkunas - Aphrodite - Peacock

Nu ook binnen de signaalfakkel van Original.
Deze is heel fel,een film hiervan in daglicht laat staan als deze in het donker wordt afgestoken.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie fakkel, lekker vel :) Hoeveel gaat deze kosten?

Ik zie dat hij hem vasthoud aan een handvat, krijg je die er ook bij of zit dat vast aan de fakkel?

310906_10150332383756548_714076547_8492733_130656757_n.jpg

Back
Bovenaan