Knettermans
VWC lid
Ik wordt enthousiast als ik naar de producten kijk, niet dat ik alles mooi vind maar er zitten wel een aantal echt mooie producten tussen. Het enthousiasme is snel verdwenen als ik dan de prijzen zie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele leuke en positieve reacties. Leuk om te lezen. Ik zie daarnaast dat er wat verwarring is over het bedrijf en de constructie en merk dat hier enige uitleg wellicht op zijn plaats is.
Hello Fireworks is een nieuw, zelfstandig bedrijf met een deels bekend gezicht. Zoals velen van jullie weten is Katan overgenomen door Cafferata. Eind 2023 heb ik ook de beslissing genomen om te stoppen bij Katan.
HF is ontstaan door al het goede uit 16 jaar ervaring te smeden tot één geheel. Ons concept is helder:
Wij bieden winkeliers de mogelijkheid om in een relatief vroeg stadium mee te kunnen bestellen. Voordeel voor de winkelier dat deze vroegtijdig zijn assortiment kan samenstellen. We gaan uitsluitend voor kwaliteit en exclusiviteit. Eén van de vele speerpunten is dat ons vuurwerk niet op iedere hoek van de straat zal liggen.
We hebben gezocht naar een kwalitatieve leverancier/fabrikant die aansluit bij onze wensen om dit concept maximaal te realiseren en hebben deze gevonden.
Groet
Mike, Max en team HF
De vragen welke nu aan Katan gesteld worden, komen die ook hier terrecht?
Ik heb in dit en in enkele product topics diverse berichten verwijderd welke niets toevoegen.
Als een prijs je niet aanstaat hoeft dit niet herhaaldelijk of op 'kinderachtige' wijze duidelijk gemaakt te worden. Overige opmerkingen mbt. oplichting of zelfs met denigrerende ondertoon horen hier ook zeker niet thuis.
Zullen we het allemaal netjes houden en deze importeur gewoon een eerlijke kans geven?
Verbaas u niet, verwonder u slechts. Daarom stappen er ook steeds meer mensen over op het AVP forum
Laatste keer dat ik er eergisteren ofzo keek was het nog net zo dood als vroeger, en qua info leeeeeeeg (nog). Tumbleweeds. VWC blijft dé plek voor NL consu vw iig hoor![]()
Even inhakend op mijn vorige bericht.
Ik ben ontzettend blij met dit forum. Iets wat mij dagelijks veel plezier brengt en ook dat mag gezegd worden. Over Hello fireworks: prijsverhoging is logisch gezien de situatie in China en de Wereld. Ondanks dat toch iets te hoog. Hopelijk stellen de producten niet teleur op demo's / in de straat want de filmpjes zien er gewoon ontzettend goed uit!
Zo hoppa, zowel positief als negatief. Die dingen gaan gewoon hand in hand. Hopelijk komt er binnenkort een stukje van de Moderators waarin er duidelijkheid geschept wordt tot in welke mate je je mening mag gaan geven.
Gewoon mening blijven geven, je merkt vanzelf als het wordt gecensureerd en dan kunnen we mooi daar weer over discussiëren...
Back on-topic... Ik ben het met je eens, de product filmpjes van Hello beloven veel goeds! Als ze in de straat ook zo presteren, hebben we er een mooi nieuw merk bij. Ik blijf nog wel een beetje sceptisch gezien de ervaringen met Evo en Pangu afgelopen jaar, maar ik hoop er het beste van. Demo's afwachten en dan zullen we het zien!