Nieuwe Nederlandse Importeur: Hello Fireworks

Ik wordt enthousiast als ik naar de producten kijk, niet dat ik alles mooi vind maar er zitten wel een aantal echt mooie producten tussen. Het enthousiasme is snel verdwenen als ik dan de prijzen zie.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele leuke en positieve reacties. Leuk om te lezen. Ik zie daarnaast dat er wat verwarring is over het bedrijf en de constructie en merk dat hier enige uitleg wellicht op zijn plaats is. :)

Hello Fireworks is een nieuw, zelfstandig bedrijf met een deels bekend gezicht. Zoals velen van jullie weten is Katan overgenomen door Cafferata. Eind 2023 heb ik ook de beslissing genomen om te stoppen bij Katan.

HF is ontstaan door al het goede uit 16 jaar ervaring te smeden tot één geheel. Ons concept is helder:
Wij bieden winkeliers de mogelijkheid om in een relatief vroeg stadium mee te kunnen bestellen. Voordeel voor de winkelier dat deze vroegtijdig zijn assortiment kan samenstellen. We gaan uitsluitend voor kwaliteit en exclusiviteit. Eén van de vele speerpunten is dat ons vuurwerk niet op iedere hoek van de straat zal liggen.

We hebben gezocht naar een kwalitatieve leverancier/fabrikant die aansluit bij onze wensen om dit concept maximaal te realiseren en hebben deze gevonden.

Groet
Mike, Max en team HF

Als ik het zo lees willen jullie een soort liefhebbers merk worden. Is het voor jullie ook mogelijk om een goede hummercake te produceren. 100 shots up tempo bv? Liefhebbers product bij uitstek!

Als het echt een nieuw bedrijf is ben ik enthousiast, maar het feit dat iedereen dit al linkt aan katan stelt me niet gerust. Niet zozeer vanwege katan maar meer hoe ze zichzelf presenteren

Nieuw importeur is een mooie ontwikkeling. De cakes en boxen hebben best speciale effecten erin verwerkt, crossette, fish etc. En vrijwel alles komt in kooi heb ik vernomen

Zou fijn zijn als hier aan het begin van het seizoen een soort demo van geschoten kan worden. Ergens rond september. Dan weten we ook meteen of het wat is

De vragen welke nu aan Katan gesteld worden, komen die ook hier terrecht?

Officieel is Hello Fireworks een nieuwe importeur. Mike (mikeole) is als oud medewerker van Katan nu Hello Fireworks begonnen samen met Max zoals hij zelf aangeeft in dit topic.

Mike (mikeole) staat er als oud werknemer vrij in om de vragen die in het Katan topic staan te beantwoorden of niet, een bezoek aan Katan zal sowieso niet gebeuren.

Het is nog onduidelijk of wij op bezoek gaan bij Hello Fireworks, mochten dit er wel van komen nemen wij de vragen uit het Katan topic niet mee omdat Hello Fireworks daar niets meer me van doen heeft.

Ik heb ondertussen een vragen topic aangemaakt voor Hello Fireworks, daar kunnen vragen gesteld worden omtrent Hello Fireworks.

Ik heb in dit en in enkele product topics diverse berichten verwijderd welke niets toevoegen.
Als een prijs je niet aanstaat hoeft dit niet herhaaldelijk of op 'kinderachtige' wijze duidelijk gemaakt te worden. Overige opmerkingen mbt. oplichting of zelfs met denigrerende ondertoon horen hier ook zeker niet thuis.

Zullen we het allemaal netjes houden en deze importeur gewoon een eerlijke kans geven?

Je bent toch een forum om ervaringen, meningen en gedachtes te delen? Soms is dat positief soms negatief hoort er beide bij toch? Zo zie ik dat, idk hoe jullie daarover denken.

Ik heb in dit en in enkele product topics diverse berichten verwijderd welke niets toevoegen.
Als een prijs je niet aanstaat hoeft dit niet herhaaldelijk of op 'kinderachtige' wijze duidelijk gemaakt te worden. Overige opmerkingen mbt. oplichting of zelfs met denigrerende ondertoon horen hier ook zeker niet thuis.

Zullen we het allemaal netjes houden en deze importeur gewoon een eerlijke kans geven?

Er is niemand geweest die hier zijn of haar mening niet netjes heeft omschreven. Normaal reageer ik nooit op berichten van Moderators. Hier moet ik toch echt even mijn mening geven: ontzettend flauw. Dit forum is bedoeld om meningen, kennis en materiaal te delen als liefhebbers onder elkaar. Of deze mening positief of negatief is, maakt niet uit. Een mening is geen feit. Als er hier onjuiste feiten met absurde meningen zouden worden gedeeld kan ik het nog begrijpen waarom er ingegrepen wordt. Nu gewoon totaal niet.

Positieve berichten zijn natuurlijk het leukst maar negatieve berichten moeten ook gewoon gepost kunnen worden. Ik vind het raar dat jij/jullie dit niet toestaan en zelfs verwijderen c.q. trachten te stoppen op deze manier.

Verbaas u niet, verwonder u slechts. Daarom stappen er ook steeds meer mensen over op het AVP forum

Laatste keer dat ik er eergisteren ofzo keek was het nog net zo dood als vroeger, en qua info leeeeeeeg (nog). Tumbleweeds. VWC blijft dé plek voor NL consu vw iig hoor :thumbsup:

Verbaas u niet, verwonder u slechts. Daarom stappen er ook steeds meer mensen over op het AVP forum

Heb je hem weer hoor, hoogtijd dat ze jou eens censureren hier. 500 flessen azijn staan nog niet gelijk aan jouw zuurheid, bah.

Laatste keer dat ik er eergisteren ofzo keek was het nog net zo dood als vroeger, en qua info leeeeeeeg (nog). Tumbleweeds. VWC blijft dé plek voor NL consu vw iig hoor :thumbsup:

Eens! En je hoeft hier niet te komen als het niet bevalt. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik erg tegen censuur ben, meningen moeten altijd verkondigd mogen worden, of die mening je nou onwelgevallig is of niet. Daar tegenover staat dat dit forum wordt gerund door een aantal mensen en zij mogen zelf bepalen wat de regels zijn, als zij willen dat er alleen maar kumbaya liedjes en meningen gezongen c.q. verkondigd mogen worden is dat hun goed recht. Zou niet mijn manier zijn, maar goed, als het je niet bevalt staat het je vrij om pleite te gaan en zelf een forum te starten.

Even inhakend op mijn vorige bericht.
Ik ben ontzettend blij met dit forum. Iets wat mij dagelijks veel plezier brengt en ook dat mag gezegd worden. Over Hello fireworks: prijsverhoging is logisch gezien de situatie in China en de Wereld. Ondanks dat toch iets te hoog. Hopelijk stellen de producten niet teleur op demo's / in de straat want de filmpjes zien er gewoon ontzettend goed uit!:applause:

Zo hoppa, zowel positief als negatief. Die dingen gaan gewoon hand in hand. Hopelijk komt er binnenkort een stukje van de Moderators waarin er duidelijkheid geschept wordt tot in welke mate je je mening mag gaan geven.

Even inhakend op mijn vorige bericht.
Ik ben ontzettend blij met dit forum. Iets wat mij dagelijks veel plezier brengt en ook dat mag gezegd worden. Over Hello fireworks: prijsverhoging is logisch gezien de situatie in China en de Wereld. Ondanks dat toch iets te hoog. Hopelijk stellen de producten niet teleur op demo's / in de straat want de filmpjes zien er gewoon ontzettend goed uit!:applause:

Zo hoppa, zowel positief als negatief. Die dingen gaan gewoon hand in hand. Hopelijk komt er binnenkort een stukje van de Moderators waarin er duidelijkheid geschept wordt tot in welke mate je je mening mag gaan geven.

Gewoon mening blijven geven, je merkt vanzelf als het wordt gecensureerd en dan kunnen we mooi daar weer over discussiëren... :D

Back on-topic... Ik ben het met je eens, de product filmpjes van Hello beloven veel goeds! Als ze in de straat ook zo presteren, hebben we er een mooi nieuw merk bij. Ik blijf nog wel een beetje sceptisch gezien de ervaringen met Evo en Pangu afgelopen jaar, maar ik hoop er het beste van. Demo's afwachten en dan zullen we het zien!

Eerst maar ns zien combi vvkprijs-verkrijgbaarheid-productie voor ik de filmpjes uitgebreid bijlangs kijk. Wat ik zag was mooi qua idee, maar onrealistisch qua uitvoering (duidelijk opgevoerde samples) en te hoge vraagprijs. Dus de realiteit eerst maar afwachten. Te veel factoren te onrealistisch om ongezien risico's mee te nemen, wat mij betreft.

Sowieso wel moedig om in deze tijd nog als nieuw merk te beginnen, helemaal als het zelfstandige import en distributie zal blijken te zijn.

Gewoon mening blijven geven, je merkt vanzelf als het wordt gecensureerd en dan kunnen we mooi daar weer over discussiëren... :D

Back on-topic... Ik ben het met je eens, de product filmpjes van Hello beloven veel goeds! Als ze in de straat ook zo presteren, hebben we er een mooi nieuw merk bij. Ik blijf nog wel een beetje sceptisch gezien de ervaringen met Evo en Pangu afgelopen jaar, maar ik hoop er het beste van. Demo's afwachten en dan zullen we het zien!

Ik heb wel begrepen dat heel veel producten in kooi komen. Dit in tegenstelling tot de geflopte producten van Pangu en Evo van afgelopen jaar.

Back
Bovenaan