Nieuwe Importeur Dutch Dragon Fireworks.

Black Pyro

VWC lid
Hebben jullie al meegekregen dat er een nieuwe importeur op de Nederlandse markt actief is. Onder de naam Dutch Dragon Fireworks zijn een aantal oud Schuurmans collega's een eigen bedrijf begonnen. Zij hebben daarbij de opslag in Joure (Pyro Outlet) en een opslag in Duitsland.

Ben benieuwd wat ze op de markt gaan brengen en wanneer. Leuk nieuws natuurlijk.
Hoor, of sta jij dicht naast deze firma, aangezien jij dit nieuws naar buiten brengt :) ?
Succes in ieder geval !

Klopt, sta er heel dicht bij. Ook het verhaal Pyro Outlet gaat door op dezelfde wijze als vorig jaar. Wat Sander beloofd wordt ook waar gemaakt. Vele nieuwe producten zullen voor een outlet prijs worden aangeboden. Natuurlijk zijn er voor VWC-leden weer speciale prijzen en acties.

Goede berichten! Succes aan de mannen die hier mee bezig zijn, hopelijk is het mogelijk om snel eens langs te gaan voor een bezoekje om te zien wat we mogen verwachten dit jaar! :)

Ik vind het wel een tof logo, met rood, wit en blauw ook lekker Nederlands, maar ik vind het zwart met "goud" mooier.

DDF_logo_back_gold.jpg

foto%2B1.PNG

Veel succes mannen en hopen dat we weer wat mooie items krijgen. Kijk uit naar mooie producten en leuke acties...

Na een beetje speurwerk op internet aantal dingen gevonden:

- Voormalige bedrijfsleider van Schuurmans Chris Schurer is de eigenaar van het nieuwe Dutch Dragon Fireworks te Joure.

Ben in ieder geval er benieuwd, en wens ze allemaal erg veel succes! :bye:

Roelof Jan Dik, Wieger van der Veen en Chris Schurer vormen sinds 1 mei de directie, op 19 dec 2013 werd de bv reeds door een kennis van Dik opgericht. Hij trad op 1 mei af als directeur van dutch dragon fireworks ltd.

Kennis, ervaring en contacten genoeg om een sterk en succesvol merk in de markt te zetten lijkt me. Mooi ook dat ze gelijk de tall ships konden schieten.

Beste Black Pyro,

Wat jij hier stelt is helemaal niet het geval!!!
Dat je op mijn goede naam v/d afgelopen 2jr Pyro Outlet-Store wilt meeliften is te begrijpen, maar gebruik daar mijn naam niet bij svp.
Probeer ook niet via mijn naam onder valse beloftes de vaste VWC en FPM klanten en bevriende liefhebbers naar binnen te lokken. Verzin maar iets anders...

Beste vrienden van het kruit,

Ik heb niets met de BV van doen, maar met de Ltd.en daarom
ga ik niet meer direct vuurwerk vanuit Joure verkopen en kan jullie dus niet de kortingen bieden die jullie van mij gewend waren.

Groet,

Sander
Klopt, sta er heel dicht bij. Ook het verhaal Pyro Outlet gaat door op dezelfde wijze als vorig jaar. Wat Sander beloofd wordt ook waar gemaakt. Vele nieuwe producten zullen voor een outlet prijs worden aangeboden. Natuurlijk zijn er voor VWC-leden weer speciale prijzen en acties.

Spijtig dat je niet meer aan de winkel verbonden bent. Was erg gezellig afgelopen jaar!

Laatst bewerkt:
Heren (en misschien wel dames),
Pyro Outlet is verbonden aan DDF en zal op dezelfde manier gaan werken als de afgelopen 2 jaar. Mee lokken en mee liften is absoluut niet het geval. Ik geef alleen maar aan dat er ook dit jaar voor VWC leden een leuke korting in Joure klaar ligt. Ook de collectie is zo goed als rond en vanaf 1 November is alles weer gereed voor 2 mooie maanden. De gezelligheid en super collectie zal jullie dit jaar weer verbazen. Hetzelfde concept met andere mensen.

Back
Bovenaan