Nieuwe Importeur Dutch Dragon Fireworks.

we kunnen met zijn alle gaan gissen en dingen gaan beweren,
ik ben gewoon benieuwd naar hun producten en wat er achter de schermen gebeurt zal me een rotzorg zijn
 
de producten zullen anders zijn nu ze cafferata gaan verkopen ipv vulcan
 
Beste vrienden van het kruit,

Ik weet nu de echte naam achter de nickname van de topic starter en deze heeft aangegeven dat hij zijn bericht aangaande mij, beter anders had kunnen op stellen, of mij eerst even had behoren in te lichten.
Helemaal prima... en ik wens de nieuwe uitbaters vd Pyro Outlet alle succes toe...
 
Heb ze even snel in vogelvlucht bekeken maar als je van tempo cakes houd dan zit er niet veel van je gading bij. Heb wel enkele cakes gezien die mij bevallen waar onder de Hera knal cake in FS uitvoering, de Bellona en de Nero. Ben benieuwd hoe zij in het echt gaan presteren want de filmkwaliteit is droevig. Hopelijk krijgen wij spoedig meer en betere filmpjes te zien.
 
Heren, en misschien ook Dames, op dit moment worden alle artikelen geschoten en gefilmd. De kwaliteit van de filmpjes is over enkele weken duidelijk beter en dan hoor ik graag de reacties van jullie. Geef ons nog even de tijd.
 
De actie's in Joure zullen weer van hetzelfde kaliber zijn als voorgaande jaren. Maar voor leden van vuurwerkcrew is er ook een speciale carton prijs actie. Maar daarover later meer.
 
@cornel vergelijk de 685 Fortuna uit de empire serie eens met die van 4050 Big gold crystal bijv...

of de 699 Colosseum met de 4045 Big platina
 
Ik probeer juist producten van de Blue Eagle Fireworks te vinden ;)

Deze had ik inderdaad ook al vergeleken.

Maar zoals de 580 - Black Bear kan ik niet vinden bij cafferata, of ik kijk scheel :bonk:
 
van de buren geleent...

explosio zei:
In de Blue Eagle lijn zitten dezelfde producten als in de German Power lijn van Cafferata. Zie productvideo's van Sensation, Glitterstorm, Velvet Rain, Pyro Season enz. De productvideo's zijn hetzelfde. Verder zijn er nog veel meer dezelfde producten in vergelijking tot Cafferata.
 
Back
Bovenaan