Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Schietbedrijf meester riepen ze om volgens mijWie verzorgde de demo eigenlijk?
Schietbedrijf meester riepen ze om volgens mij
Het schietbedrijf was volgens mij wel Meester, niet de omroeperNope, Erwin van Huisman riep de artikelen om.
Precies dat ja hahaHet schietbedrijf was volgens mij wel Meester, niet de omroeper![]()
Het schietbedrijf was volgens mij wel Meester, niet de omroeper![]()
Wat heeft dit met de demo van Magnum te maken?In aflevering 3 van de 3-delige Videoland documentaire 'Explosief Nederland' zit ook beeldmateriaal van deze demo.
Link: Explosief Nederland
'Journalist Danny Ghosen duikt in de wereld van het zware vuurwerk. Eerst was vuurwerk een leuke traditie, nu een crimineel explosief. Wie plaatsen de Cobra-pakketjes? En wie zijn de illegale vuurwerkhandelaren? Daarnaast zijn er ook honderdduizenden liefhebbers. Zij willen niets met het criminele gebruik van vuurwerk te maken hebben, laten zich niet stoppen door strenge wetten en weten altijd aan hun spullen te komen.'
Aflevering 3 is gedeeltelijk bij deze demo opgenomen.Wat heeft dit met de demo van Magnum te maken?
Ja precies, ik heb de corona periode met verbod op vuurwerk nog vers in mijn geheugen....dat was een feest hier in de wijk, niet normaal meer hahaahaAls ze denken dat met een verbod op legaal vuurwerk het illegale wordt uitgebannen, komen ze van een koude kermis thuis denk ik.