uxenve
VWC lid
Als ik je zie lopen trek ik je wel even aan je jasjeTot vanavond allemaalIk ben herkenbaar door mijn flutsjah trui, leuk om meer mensen te spreken op demo's! Ben erg benieuwd, zin an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik je zie lopen trek ik je wel even aan je jasjeTot vanavond allemaalIk ben herkenbaar door mijn flutsjah trui, leuk om meer mensen te spreken op demo's! Ben erg benieuwd, zin an.
Ja zeker, ruim op tijd.Ik hoop voor je dat je dat voor afgelopen donderdag hebt gedaan en niet vandaag
Met paard?Ja zeker, ruim op tijd.
Wordt mooi mannen! Makkelijk te herkennen: witte baard en rode muts.
Same here. Kijk uit naar de ervaringen en filmpjes.Ben er niet bij. Maar erg benieuwd naar al het beeldmateriaal dat gaat komen. Veel plezier vanavond.![]()
Je bent niet de enige die daaraan te herkennen is, ik namelijk ookGaat vast wel goed komen met de beelden. Perfect weer vanavond. Dat gezegd hebbende. Ik ben vanavond herkenbaar aan een camera op statief.![]()
Ik heb een plekje voor je! Stuur me een pbHallo, Heeft iemand nog een plekje over doordat iemand wellicht ziek of verhinderd is, zou heel graag willen komen maar was al vol.
Staat de cairo er ook tussen?
Mocht er nog iemand een plekje hebben..Ik heb een plekje voor je! Stuur me een pb
Hier 1x, doe maar een pbMocht er nog iemand een plekje hebben..