Nieuw op de markt : oude knallers van weleer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, maar dat werd niks.
Waren gewoon kleiploppers, maarja wat moest je ervan verwachten.
Het label gaf wel die oude sfeer terug, maar als je ze afstak was je toch weer teleurgesteld. :shy:
Zoals met al het knal in nederland jammer dat ze altijd over de idiote knalproducten praten in de politiek terwijl belgie zo'n mooi assortiment heeft.als ze dat toch eens konden invoeren in nederland ach zal altijd wel droomenland blijven bah.:sad:

Volgens mij hebben de Golden Dragen Crackers 1,5 gram flashpoeder. Zou wel leuk zijn als deze alleen al in belgie te koop zijn !

Hoe groot is de kans dat deze op de markt komen? Ik denk dat ze hier heel veel oude kruitsnuivers plezier meedoen. Zoals deze oude rot.

Hoe groot is de kans dat deze op de markt komen? Ik denk dat ze hier heel veel oude kruitsnuivers plezier meedoen. Zoals deze oude rot.

Als je de startpost goed leest dan had je kunnen lezen dat morgen de beslissing valt of dit door gaat of niet, ik kijk daarom uit naar morgen.

Ziet er leuk uit! Heb de echte rotjes/astronauten van vroegâh nooit gehad of gehoord, maar wel mooie verhalen van gehoord dat ze hard klapten en goed snipperde. Zelf heb ik hier dus ook niet zoveel mee. Alhoewel het me wel leuk lijkt als er is een fatsoenlijke knaller op de markt komt.

En even een vraag voor de echte liefhebbers van dit soort vuurwerk. Wat als ze er komen, alleen de knallen zijn nog steeds zo dramatisch slecht, ga je ze dan alsnog kopen (Lees: Nostalgie)?
Daar ben ik wel heel benieuwd naar :)

Lezen kan soms heel informatief zijn :cool:

Ik word hier zo enthousiast en ongeduldig van dat ik bijna niet 11 maanden kan wachten op oudejaarsavond, ik zou bijna geneigd zijn om een knal camping te organiseren in luxumburg om onze wachttijd op kruit beleving te halveren. Ik heb daar zo een fantasietje over het is aan te rijden en ze hebben wat vrijere vuurwerk regels.maar goed over dit topic maar weer laat dit pakket er maar komen want het staat al op mijn verlanglijstje

Ik rij wel Chappie!

Ondertussen al iets bekend over het oldskool pakket?

Het is dat ik genoeg aan mijn hoofd heb(zorgen net als een ieder ander)anders zou zo'n knal camping bv ergens in mei of zo best een leuk idee zijn.maar goed dit topic brengt de jeud weer een beetje terug leuk he`? Uitbreiding van de djf en dragon met dit spul vind ik toch wel een gaaf idee.

Dit ziet er inderdaad heel leuk uit. Prachtig hebbedingetje. Grijs lontje, lekkere beuk, terug in de tijd.... ik droom weg...

Waar blijft in dit verlengde de echt ouderwets goeie Big Snow, Cloud Dragon, Yellow Bees, Bumper Harvest etc .etc.

Al die nieuwe dingen zijn mooi, maar dit is pure nostalgie en was ook genieten las je er vlak naast stond. Alles wordt nu groter en groter, maar is vaak mooier voor de buurman verderop in de straat dan voor jezelf.

Inmiddels enkele dagen verder maar niets mogen vernemen, net Roel Wijngaarden op facebook maar even een bericht gestuurd en hopelijk reageert hij snel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan