Nieuw op de markt : oude knallers van weleer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer veel aandacht voor asso spul van honderden grammen maar over dit mooi knal spul wat je bv met je kleine neefie kan opknallen en waar je niet mee voor gek staat in de straat NIKS. bah

tja het is maar net waar je interesses liggen .
vergeet niet dat wat ze weer nieuw leven inblazen wel gedateerd is . :rolleyes:

Jammer veel aandacht voor asso spul van honderden grammen maar over dit mooi knal spul wat je bv met je kleine neefie kan opknallen en waar je niet mee voor gek staat in de straat NIKS. bah
Je gaat er je jeugd niet meer mee terug krijgen hoor.:wink:
Zijn eigenlijk gewoon weer nieuwe knallers in een oud jasje.

Jeugd haha nee het gaat erom dat het wat harder knalt dan de pruttel troep in nederland(verwachting)en je kan dit gewoon lekker in de straat opknallen terwijl dat met de cobra's wat met betreft niet meer op een normale manier in een drukke straat bezig kan zijn.dat geldt wat mij betreft met al de hele zware knallers.net als de djf of dragon's leuk knalspul voor in de straat waar oud en jong bezig is gezellig en het knalt leuk.

Ik denk ook dat we hier niets meer ove horen en we het maar moeten doen met de fantastische foto in de openingspost.

Hier is helemaal niks meer vernomen de laatste maanden begrijp ik???

Zonde want het zag er prachtig uit....

Ja inderdaad is hier weinig tot niets meer van vernomen, hopelijk horen wij toch van de initiafnemers het wat en waarom het "niet" is door gegaan.

Is hier niemand die wat info hierover kan lospeuteren achter de schermen?

Volgens "iemand", sorry voor het geheimzinnige, is dit waarschijnlijk een stille dood gestorven, helaas.
Ik ga nog proberen om het bij de juiste persoon na te vragen.

Even een update,05-09-2014, ik heb het nagevraagd, helaas geen reactie mogen ontvangen.
Ik hoop alsnog een reactie te mogen ontvangen.

Laatst bewerkt:
Even een update: zoals gewoonlijk als ik met echt iets ouds bezig ben gaat het fout dus ook met deze weer en geef nu anno 2014 de moed op qua zoiets uitwerken. Sorry guys en in deze zou 2 gram flash in komen te zitten en maakt het nog erger eigenlijk want waren echt klappers geweest!

Tjongejonge ik baal hier toch echt van hoor ik weet dat we met zijn allen op vwc niet terug de tijd in kunnen maar dit vind ik echt jammer@#$@/^.zou je met ons kunnen delen(mag het überhaupt)wat het struikelblok was in dit verhaal?:)

Gisteren toch nog overleg gehad en 2015 weer een nieuwe herkansing voor zover.(Kan het nie laten) To be continued!

Thunder cracker.jpg

Thunder cracker back.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan