Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal inmiddels meer een bleve worden i.p.De doofpot rookt nog. Ik hoop dat er tzt vlammen uit slaan.

Nou ik denk/vind dat hij gewoon in hoger beroep moet gaan...al gaat dst geld kosten.wat een clusterfuck weer voor Stefan. Het lijkt alsof ie is vrijgesproken maar hij heeft in realiteit juist een flinke douw gehad met die taakstraf en kan de komende jaren een VOG op zijn buik schrijven als die vuurwerkgerelateerd is.
Ik weet precies hoe ze inzetten met dit soort zaken. Die rechters geloven echt alles wat ze aangeleverd krijgen van het OM en je mag je blauw betalen a 275 euro per uur om een advocaat in te huren om zaken recht te proberen te zetten.
Ronduit smerig met die dummies, ja dat wordt dan weggepoetst maar de toon is in eerste vorm al gezet met uberhaupt de beschuldiging voor het bezit van shells e.d
Heel veel sterkte Stefan, ik hoop dat je in hoger beroep volledig kunt worden vrijgesproken maar ik zou me ook achter de oren krabben om er weer minimaal 10k aan advocaat kosten tegenaan te gooien...
hier heb je ook zeker een punt. Met 240 uur schoffelen is het mischien de moeite waard om het nog een x aan te vechten. Ik wens hem echt alle geluk toe!Nou ik denk/vind dat hij gewoon in hoger beroep moet gaan...al gaat dst geld kosten.
Je moet niet toegeven als je weet dat je gelijk hebt,bij volledige vrijspraak sta je ook sterker om vergoedingen te eisen van instanties en gemeente wegens smaad en inkomstenderving...
En het zou nog veel mooier zijn als de zogenaamde 'experts ' verantwoording moesten afleggen voor het gerecht!