New Moon

Dus als ik hem daar op bestel dan kan ik hem halen bij Harten 4, kan namelijk nergens lezen dat dit harten 4 is.

Ziet het al, kan hem daar gewoon afhalen!

Heb de laatste besteld bij Pyrovoordeel, daar is hij nu ook uitverkocht.
Helaas vergeten kortingscode in te voeren maar heb mailtje gestuurd.

Laatst bewerkt:
Dus als ik hem daar op bestel dan kan ik hem halen bij Harten 4, kan namelijk nergens lezen dat dit harten 4 is.

Ziet het al, kan hem daar gewoon afhalen!

Heb de laatste besteld bij Pyrovoordeel, daar is hij nu ook uitverkocht.
Helaas vergeten kortingscode in te voeren maar heb mailtje gestuurd.

Ik wilde hem deze week bestellen bij Pyrovoordeel, maar helaas zie ik nu dat jij de laatste hebt :p Ga ik even verder zoeken naar deze topper ;)

Haokan had er nog 4... Dus snel maar even 2 van deze schatjes besteld;-)En m'n gratis Pyro's Delight (topper van vorig jaar) veilig gesteld..

Wie-o-wie pakt die laatste 2?!

Ik heb er ook nog een kunnen bemachtigen. Ik ben echt benieuwd hoe hij het in de straat gaat doen, wat een topper.

Pfff overal waar ik kom uitverkocht! Ik zoek mij eigen een krul in mn l... Iemand nog een dealer utrecht/flevoland/gelderland???

Ben aan het twijfelen hoe ik deze ga neerzetten. 2 opties:

1.Met de brede kant naar de stoeprand en midden voor je neus.
2.Met de smalle kant naar de stoeprand maar dan een meter of 15 verderop in de straat

Hoe woon ik ? Aan onze kant van de straat staan rijtjeshuizen ongeveer 5m van de weg af. Andere kant van de weg is vrij open. Huizen staan ongeveer 15m van de weg af.

Wat vinden jullie?

Ik zou voor veiligheid/zekerheid gaan en hem met de brede kant naar de stoeprand zetten, want hij schiet erg breed. Om nou het risico te lopen dat je huis bombettes gaat vangen lijkt me niet handig.

volgens mij moet je gewoon brede kant tegen stoeprand zetten. Kun je voor je huis ook precies alles goed zien. Zou niet gaan voor crackling koppen met je gevel;-)
greetzz

Back
Bovenaan